3

خنجری که زنان با نیت پلید در قلب ستارگان فوتبال ایران فرو کردند!+تصویر

  • کد خبر : 259186
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

ستارگان بزرگ فوتبال ایران همواره به واسطه شهرت خود در معرض خطر سودجویان بوده اند و در این راه بسیاری از آنها لطمه های بسیار بزرگی را دیده اند!

علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی

ستارگان بزرگ فوتبال ایران همواره به واسطه شهرت خود در معرض خطر سودجویان بوده اند و در این راه بسیاری از آنها لطمه های بسیار بزرگی را دیده اند!
ورزش ۱۱ – زندگی حرفه ای فوتبالیست های مشهور فوتبال ایران همواره با شرایط عجیبی روبرو بوده است، آنها بعضا در میادین سبز برای خود حاشیه سازی می کنند یا برایشان حاشیه می سازند و برخی دیگر نیز در خارج از میادین برای خود دردسر های بزرگی را حاصل می کنند!

 

در این میان بوده اند ستاره های بزرگی در فوتبال ایران که اغلبا با ورود به برخی روابط عاطفی درگیر مسائلی بسیار دردناک و عجیب شده اند تا با قرار گرفتن در اصل حواشی مسیر فوتبالی خود را به تباهی بکشند!

 

* علیرضا نیکبخت واحدی

 

علیرضا نیکبخت واحدی
علیرضا نیکبخت واحدی

 

سال ها پیش هنگامی که علیرضا نیکبخت واحدی در صفحه اجتماعی فیسبوک خود خبر از دزدیده شدن ماشینش داد، دختری با نیت قبلی به برقراری ارتباط با او پرداخت تا با سوءاستفاده از احساسات این ستاره بزرگ، او را در دام خود بیاندازد و به گونه ای از یم آشناییت ساده وی را در مسیر ازدواج با خود قرار دهد!

 

ازدواج آنها پس از مدتی کوتاه چند ماهه، به طلاق منجر شد! اما همه چیز پایان نیافت! چرا که مهریه سنگینی که او برای نیکبخت واحدی در نظر گرفته بود، عملا تمامی دارایی ها و داشته هایی که ستاره سابق پرسپولیس و استقلال در دوران بازیگری اش ساخته بود را با خود به خارج از کشور برد و واحدی را در انزوای محض قرار داد!

 

* مهدی قائدی

مهدی قائدی
مهدی قائدی

 

در اوج نوجوانی هنگامی که به اوج شهرت می رسید، می بایست بر رفتار خود کنترل داشته باشید، چرا که عادی ترین اتفاقات می تواند برای شما کشنده باشد! آن روز نحسی که مهدی قائدی به همراه دوستان خود و دختری که همواره از سوی رسانه ها و جراید انکار می شد با خودروی شخصی اش در حال تفریح بود، هرگز فکرش را نمی کرد قرار است آن تصادف شوم یکی از بهترین دوستان صمیمی اش را به کام مرگ بفرستد و برایش شب هایی دردناک را به بار بیاورد و مدتی طولانی را پشت خط برای حضور در میادین بماند، چرا که او به درخواست همان دختر در خیابان ها مشغول گشت زنی بود!

 

* پیام صادقیان

 

پیام صادقیان
پیام صادقیان

 

صادقیان به همان اندازه که سرشار از استعداد بود؛ به همان اندازه هم که حواشی کشنده را پیرامون خود داشت! او در ترکیه هم با برقرار کردن روابط عاطفی با یکی از قهرمانان پرورش اندام علیه خود پرونده اخاذی را به راه انداخت تا این مسئله در اعتماد باشگاه عثمانلی اسپور تاثیر بگذارد و در آستانه برکناری از باشگاه پیش برود!

 

* سوشا مکانی

 

سوشا مکانی
سوشا مکانی

 

دختری که قرار بود روزگاری همسر سوشا مکانی باشد، در یک مهمانی شخصی برای او دردسری ایجاد کرد که آینده فوتبالی این سنگربان که در آن زمان ملی پوش هم بود با سقوطی وحشتناک روبرو شد تا پایش به زندان هم باز شود! چرا که او متهم به پخش تصاویر خارج از عرف شده بود و در نهایت مرگ پیش از مود نام خود را در عرصه فوتبال حاصل کرد!

 

* ناصر محمد خانی

 

ناصر محمدخانی
ناصر محمدخانی

 

دردناک ترین اتفاق حاشیه ای فوتبال ایران قطعا مرتبط با ناصر محمد خانی و ماجرای قتل همسرش لاله سحرخیزان و اعدام شهلا جاهد معشوقه وی است!  محمد خانی  به واسطه هوش بالایی که داشت همواره مورد تحسین علی پروین قرار می گرفت و انتظار می رفت دوران مربیگری طلایی را داشته باشد، اما به یکباره با قرار گرفتن در پرونده قتل و کشته شدن همسرش و اعدام دیگر معشوقه اش دنیای فوتبالی او و حتی دنیای شخصی اش را به ویرانی کشید!

 

هرچند که ماجرا برای او به اینجا ختم نشد و در همین سال های گذشته یکی از همسرهای صیغه ای او بواسطه اقوامش وی را ربودند و در زندگی پرحاشیه اش تجربه آدم ربایی را هم اضافه کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر