2

غواصان شجاع ایران پیام صلح و دوستی به دنیای جنگ طلب دادند

  • کد خبر : 259380
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کوبیدن برخی بر طبل جنگ در دنیا گفت : غواصان شجاع ایران در مسابقات ارتش های جهان ، پیام صلح و دوستی به دنیای جنگ طلب دادند.

به گزارش افق نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری پنجشنبه شب در آئین اختتامیه مسابقات غواصی در عمق ارتش های جهان در نوشهر افزود : در شرایطی که برخی از سیاستمداران دنیا به دور از صلح و دوستی هر لحظه بر طبل جنگ می کوبند ، ولی دریادلان و نظامیان شجاع ما در این پیکارها پیام صلح و دوستی را برای جهانیان ارسال کردند.
وی هدف از برگزاری مسابقات ارتش های جهان را ایجاد بیش از پیش پیوند دوستی و برادری و انزجار از افراد جنگ طلب عنوان کرد و گفت : تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات هر لحظه دوستی بین آنها افزایش یافت و به نحوی که فضای دوستانه با وجود رقابت ، در بین آنان وجود داشت.
رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد خوب تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات ، افزود : تیم ایران با تکیه بر جوانان خود و بهره گیری از دانش بومی در مسابقات غواصی توانست قهرمانی مسابقات را به دست آورد که این بیانگر خودباوری جوانان غیور کشور است.
وی با اشاره به ریشه دار بودن مسابقات نظامیان در طول تاریخ دنیا ، اظهار داشت: نظامیان در طول تاریخ پیشگامان صلح و دوستی برای ملتها و اقوام بودند.
سیاری به ظرفیت های دریایی در شمال و جنوب کشور اشاره کرد و گفت : جمهوری اسلامی در پنج هزار کیلومتر مرز دریایی با همسایگان، با رعایت حسن همجواری در آرامش کامل به تامین امنیت دریایی بویژه در گذرگاههای دریایی پرداخته و به این رسالتش ادامه می دهد.
رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : به عنوان نماینده نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنم که خواستار دنیای بدون جنگ و پر از صلح و دوستی هستیم و با تمام توان آن را دنبال می کنیم.
وی با قدردانی از روسیه به خاطر برگزاری مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان در ایران ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده در حوزه های مختلفی از مسابقات ارتش های جهان در کشور برگزار شود.
تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتداردر پایان هفت مرحله از مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان با اقتدار توانست مقام نخست مسابقات را در مسابقات نظامیان ۲۰۱۸ روسیه در رشته غواصی عمق در نوشهر به دست آورد شد و تیم های غواصی روسیه و ونزوئلا نیز به طور مشترک عنوان دوم مسابقات را کسب کردند و رتبه سوم این مسابقات هم به تیم ملی سوریه رسید.
در پایان مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که اهدای جوایز و مدال ها به تیم های اول تا سوم همراه با نور افشانی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=259380

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر