2

وضعیت امروز جامعه ما شعب ابیطالب نیست

  • کد خبر : 25977
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴

ریزش‌ها و رویش‌های خواص در طول تاریخ بشریت سابقه داشته است

وزیر اطلاعات گفت: روی آوردن دشمنان انقلاب به ترور دانشمندان ایران بیانگر این مطلب است که تحریم‌ها برای ما فرصت بوده و ما از آن‌ها استفاده کرده‌ایم و کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در آیین سوگواری شهادت امام رضا(ع) در مسجد سید اصفهان با بیان این‌که «در فتنه‌ها و چالش‌های امنیتی پیش رو نباید از ریزش‌ها و رویش‌ها بترسیم» اظهار کرد: ریزش‌ها و رویش‌های خواص در طول تاریخ بشریت سابقه داشته است.

وی با بیان این‌که «در بصیرت، سه مقوله بصیرت، بصیرت‌بخشی و بصیرت‌پذیری وجود دارد» افزود: ولایت فقیه به عنوان ولی مردم بصیرت‌بخش است و امت باید بصیرت‌پذیر باشند.

وزیر اطلاعات با بیان این‌که «ملت ایران امتی بصیرت‌پذیر هستند» گفت: ۹ دی تجلی بصیرت‌پذیری مردم بود.

مصلحی، حفاظت و حراست از بصیرت‌پذیری مردم را وظیفه مهم مسوولان دانست و افزود: گفتمان اصیل امام و رهبری، جامعه را حرکت می‌دهد و همین گفتمان و مدیریت است که امروز در بیداری اسلامی جهان خود را نمایان کرده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به تحریم‌ها و جنگ روانی و فضاسازی سنگینی که دشمن و رسانه‌هایش علیه مردم ایران به راه انداخته است، گفت: رهبر معظم انقلاب وقتی می‌فرمایند وضعیت امروز جامعه ما شعب ابیطالب نیست و ما در وضعیت بدر و خیبر هستیم، مورخان باید این رهنمود را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از واحد مرکزی خبر، وی دامن زدن به اختلافات جریان‌های ارزشی انقلاب را از برنامه‌های مهم دشمنان در انتخابات پیش رو بیان کرد و افزود: زیرسوال بردن سلامت انتخابات، ترویج روحیه بی اعتمادی مردم به نظام، برنامه‌ریزی برای سوء استفاده از اختلافات قومی و قبیله‌ای و جنگ روانی برای ترساندن ملت ایران محورهای اصلی فعالیت دشمنان برای ضربه زدن به انتخابات ایران اسلامی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر