2

بهشتی برای هم جنس‌گرایان

  • کد خبر : 25988
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۳

این شهر به یکی از اماکن توریستی برای هم‌جنس‌بازان تبدیل شده است

تل آویو مدت‌هاست به عنوان بهشتی برای هم جنس‌گرایان مطرح شده و با توجه به حمایت دولت رژیم صهیونیستی، این شهر به یکی از اماکن توریستی برای هم‌جنس‌بازان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تل آویو بالغ بر ۱۰۰ هزار دلار را برای جذب گردشگران هم جنس‌گرا اختصاص داده و این رقم بیش از یک سوم بودجه بازار بین‌المللی اسرائیل است.

هرچند آمار دقیقی وجود ندارد اما مقام‌های رژیم صهیونیستی پیش‌بینی می‌کنند سالانه ده‌ها هزار گردشگر همجنس‌گرا وارد اراضی اشغالی می‌شوند.

رون هولدای، شهردار تل آویو به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: ما می‌کوشیم نمونه‌ای برای آزادی و کثرت‌گرایی باشیم! زندگی کن و بگذار زندگی کنند، این آیین شهر تل آویو است.

به تازگی نخستین هتل هم جنس‌بازان در تل آویو کار خود را آغاز کرده و در شهرهای دیگر رژیم صهیونیستی نیز اماکنی تفریحی نظیر کلوب‌های شبانه برای هم جنس‌گرایان ایجاد شده است.

پینی شانی، یکی از مقام‌های وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما مدت‌هاست متوجه ظرفیت اقتصادی جامعه هم جنس بازان شده‌ایم.

این در حالی است که بسیاری از منتقدان رژیم صهیونیستی بر این باورند که اسرائیل از چنین اقداماتی برای در سایه قراردادن تجاوزگری‌هایش نسبت به فلسطینیان استفاده می‌کند.

گروه‌های حقوق بشر رژیم صهیونیستی را به تجاوز به اراضی فلسطینیان و دستگیری بسیاری از شهروندان فلسطینی، تخریب منازل و اشغال سرزمین‌های فلسطینان در کرانه باختری متهم کرده‌اند و می‌گویند آنها تنها می‌خواهند نشان دهند که چقدر لیبرال هستند!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر