3

نفتکش پانامایی با ۱۷ ملوان در سواحل آفریقا ناپدید شد

  • کد خبر : 260397
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

نفتکش ‘پانتلنا ‘ که تحت پرچم کشور پاناما حرکت می کرد و حامل ۱۷ ملوان گرجستانی بود ، در نزدیکی سواحل غربی آفریقا ناپدید شد .

نفتکش ‘پانتلنا ‘ که تحت پرچم کشور پاناما حرکت می کرد و حامل ۱۷ ملوان گرجستانی بود ، در نزدیکی سواحل غربی آفریقا ناپدید شد .

پایگاه خبری ‘آپسنی ‘ گرجستان روز شنبه به نقل از وزارت امور خارجه این کشور گزارش داد : ارتباط با این نفتکش روز ۱۴ اوت ( برابر ۲۳ مرداد ماه ) جاری قطع شده و آخرین تماس با آن در حین ورود به خلیج گینه در سواحل غربی آفریقا به ثبت رسیده است .

ولادیمیر کنستانتینیدی معاون اداره کنسولی وزارت امور خارجه گرجستان ابراز عقیده کرد که ناپدید شدن این نفتکش ممکن است به دزدان دریایی مرتبط باشد .

وی تصریح کرد : سواحل غربی آفریقا که آخرین تماس با نفتکش ‘پانتلنا ‘ در آنجا به ثبت رسیده است ، یک منطقه با خطر به شمار می رود و بنا بر این کارهای خود را در این راستا ادامه می دهیم .

این گزارش افزود: در حال حاضر عملیات جست و جو این نفتکش ، توسط شرکت کشتی رانی Lotus Shippingیونان انجام می گیرد و وزارت امور خارجه ، موسسه دریانوردی و ابسته به وزارت اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان تماس مرتب با این شرکت کشتی رانی دارند.

وزارت امور خارجه گرجستان همچنین گزارش داد : نیروهای دریایی برخی کشورهای منطقه و نیز مرکز دریایی انگلیس نیز در عملیات جست و جوی نفتکش ‘پانتلنا ‘ مشارکت دارند .

عصرایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260397

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر