3

شکست سنگین و باور نکردنی پرسپولیس مقابل نفت آبادان

  • کد خبر : 26064
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸

تیم فوتبال نفت آبادان پرسپولیس را با نتیجه‌ای پرگل شکست داد.

دیدار تیم های نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان در حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر آغاز شد و نفت با نتیجه ۴ بر ۲ پرسپولیس را شکست داد.

افق – در حالی که پرسپولیس با دنیزلی به دنبال اولین پیروزی خارج از خانه بود این تیم نفت و شاگردان کاستا بودند که با بازی خوب خود از اشتباهات بازیکنان پرسپولیس به خصوص میثاق معمارزاده استفاده کردند.

برای تیم نفت ابتدا در دقیقه ۵ فونیکه‌سی گل زد اما در دقیقه ۲۲ علی کریمی این گل را جبران کرد اما فونیکه‌سی که یکی از روزهای خوب خود را سپری می کرد، در دقایق ۲۷ و ۳۲ دو گل دیگر وارد دروازه سرخپوشان کرد تا پرسپولیس نیمه اول با شکستی سنگین به رختکن برود.

نیمه دوم هم این نفت آبادان بود که به دروازه پرسپولیس حمله کرد و توانست در دقیقه ۴۷ توسط لئون پاچاچیان به گل چهارم برسد.

در دقیقه ۸۵ محمد نوری توانست دومین گل را برای پرسپولیس بزند اما این تیم نتوانست از شکست فرار کند و پرسپولیس با دنیزلی شکست سنگینی را تجربه کرد. نفت بعد از سال ها توانست پرسپولیس را در آبادان شکست دهد تا جشن و هلهله در این شهر برپا شود و پرسپولیس هم هفتمین شکست خود را تجربه کرد.

نفت آبادان با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و پرسپولیس ۲۹ امتیازی باقی ماند.

قضاوت این مسابقه بر عهده سعید مظفری زاده بود. وی از نفت به عباس محمدی، هدایت شهریاری، هادی رمضانی و از پرسپولیس به علی عسگر، شیری و ابراهیم شکوری کارت زرد نشان داد.

بازیکنان نفت آبادان:
عباس محمدی، هدایت شهریاری، مصطفی صبری، الکسانیان، عباس مرداسی، هادی رمضانی(۵۲-امید شریفی نسب)، لئون پاچاچیان(۷۰ عماد زعتره)، علی ممبینی، سجاد مشکل پور، رسول نویدکیا(۷۷- کوهنورد)، فونیکه‌سی
سرمربی: کاستا

بازیکنان پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد( ۳۲- مهدی مهدوی‌کیا)، محمد نوری، حسین بادامکی(۶۰- هادی نوروزی)، مازیار زارع، علی کریمی، غلامرضا رضایی، حمید علی عسگر(۴۶- جواد کاظمیان)
سرمربی: دنیزلی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر