1

برگزاری بدون تماشاگر رقابت‌های لیگ در حوزه اختیارات وزیر کشور نیست/ برگزاری مسابقات بدون تماشاگران بی حرمتی به آنان است

  • کد خبر : 260679
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس منع حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را در حیطه اختیارات وزیر کشور ندانست و برگزاری ادامه رقابت‌‎های لیگ برتر بدون حضور تماشاگران بی حرمتی به آنان خواند.

علی اصغر یوسف نژاد در واکنش به  اظهارت وزیر کشور مبنی بر برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر، عنوان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری بدون تماشاگر رقابت‌های لیگ برتر در حیطه اختیارات وزیر کشور نیست و رحمانی فضلی باید در حد مسئولیت و اختیارات خود اظهار نظر کند.

افق نیوز/ نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره برگزاری بدون تماشاگر رقابت‌های لیگ برتر در حوزه اختیارات وزارت ورزش و جوانان است، افزود: در عین حال برگزاری رقابت‌های لیگ بدون تماشگر پاک کردن صورت مسئله است.

ورزش کشور تعطیل شود بهتر از ادامه آن بدون تماشاگر است

وی تعطیلی ورزش را خیلی بهتر از برگزاری آن بدون حضور تماشاگران دانست و گفت: اتخاذ چنین تصمیمی کم لطفی و بی حرمتی به تماشاگران در ورزش و فوتبال این کشور است.

تماشاگران ایرانی دارای شأن اجتماعی هستند

عضو هیأت رئیسه مجلس یادآور شد: در عین فقط تعدادی از تماشاگران هستند که در نقش تماشاگر نما ظاهر می‌شوند و مسائل اخلاقی و ارزشی را رعایت نمی‌‎کنند در حالیکه بیش از ۹۰ درصد تماشاگر ایرانی از جایگاه، منزلت و شأن خوبی در اجتماع برخوردارند و این اظهارات وزیر کشور به هیچ عنوان مسئولیت پذیرانه نیست.

یوسف نژاد یادآور شد: اگر دستگاه‌های فرهنگی دخیل در ورزش وظایف خود را به خوبی انجام می‌دادند دیگر شاهد نبودیم که وزیر کشور بخواهد کم کاری دستگاه‌های متولی را به این صورت جبران کند.

وی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال بدون حضور تماشاگر را فقط در شرایط حاد و بحرانی منطقی دانست و گفت: برگزاری مسابقات لیگ بدون حضور تماشاگران یعنی مبارزه و فرار کردن از زیر بار مسئولیت و توپ انداختن در زمین افراد دیگر.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس ایده‌‎های برای ارتقای سطح فرهنگی ورزشگاه‌ها دارد، افزود: با کمک گیری از خود مردم می‌توانیم شرایط ورزشگاه‌ها را طوری رقم بزنیم که به نفع اخلاق و ورزش باشد.

تمام دنیا در آرزوی داشتن تماشاگران ایرانی هستند

این نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: در تمام دنیا و به ویژه در همین کشورهای حاشیه خلیج فارس هزینه‌های هنگفتی برای حضور تماشاگر در استادیوم‌ها می‌شود و در آرزوی تماشاگران پر شور ایرانی هستند اما ما به جای قدر دانستن این ظرفیت به دنیال حذف آن از ورزش باشیم.

تمامی باشگاه‌ها لقب فرهنگی یدک می‌‎کشند اما دریغ از کار فرهنگی

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس یادآور شد: در عین حال تمامی باشگاه‌های دارای مجوز کشور عنوان فرهنگی ورزشی را نیز یدک می‌کشند ولی هیچ اقدام فرهنگی انجام نمی‌دهند؛ وقتی معاونت فرهنگی وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سایر نهادها هیچ کار فرهنگی انجام نمی‌دهند، چنین اظهاراتی جز ایجاد تنش و بی برنامگی و بلاتکلیفی شرایط دیگری را ایجاد نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=260679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر