4

کار سخت استقلال برابر السد؛ قطری ها با اسلحه های مرگبار می آیند!

  • کد خبر : 261058
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۲۳

استقلال تهران با حمایت هواداران پرشمار خود در استادیوم آزادی کار سختی را در برابر ستارگان حرفه ای السد پیش روی خواهد داشت.

بغداد بونجاج

بغداد بونجاج

استقلال تهران با حمایت هواداران پرشمار خود در استادیوم آزادی کار سختی را در برابر ستارگان حرفه ای السد پیش روی خواهد داشت.
ورزش ۱۱ –  پیش تر استقلال تهران تحت هدایت علیرضا منصوریان موفق شده بود السد را با حضور ژاوی هرناندز در مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمان آسیا حذف نماید و خود را به دور بعدی این رقابت ها برساند؛ پیروزی که در ضربات پنالتی و در برابر چشمان مشتاق هزاران هوادار آبی ها شکل گرفت تا السدی ها با کینه ای عجیب تهران را ترک کنند.

آنها حالا مجهز تر و قدرتمند تر از هرزمانی پای به تهران خواهند گذاشت تا انتقام آن شکست در ضربات پنالتی را در استادیوم آزادی از نماینده کشورمان بگیرند؛ یاسر ابوبکر، مصعب خضر، بغداد بونجاح، خوخی بوعلام، سالم الهاجری، اکرم عفیف، مشعل برشم، سعود الهاجری، جونگ اوو یونگ، حمزه الصنهاجی، حامد اسماعیل، پدرو میشل، عبدالکریم حسن، احمد سهیل، احمد سیار، علی اسد، حسن الهیدوس، حسن احمد، جهاد محمد، ژاوی هرناندز و گابی فرناندز ستارگانی هستند که از سوی کادر فنی السد برای این دیدار حساس به اردوی تیم فراخوانده شده اند که با بررسی کوتاهی از اسامی موجود به این نکته پی خواهیم برد که آنها فقط برای پیروزی با اسلحه های مرگبار خود مقابل استقلال صف آرایی خواهند کرد.

 

بغداد بونجاح
بغداد بونجاح

بغداد بونجاح یکی از خطرناک ترین ستارگان السد است که پیش تر طعم زهر هایش را در تقابل با نمایندگان کشورمان چشیده ایم و از کیفیت بالای او آگاه هستیم و همانگونه که الدوحه قطر مدعی شده است، قطعا شب سختی را برای مدافعین استقلال در آزادی رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر