4

فردا وزیر اقتصاد استیضاح می‌شود/ اگر نمایندگان رأی به استیضاح ندهند، یعنی از وضعیت موجود راضی‌اند

  • کد خبر : 261117
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اعلام اینکه فردا وزیر اقتصاد استیضاح می‌شود، گفت: مردم و نمایندگان از وضعیت اقتصادی کنونی کشور ناراضی هستند.

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از استیضاح وزیر اقتصاد خبر داد و اظهار کرد: فردا (یکشنبه) استیضاح مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم از گرانی‌ و تورمی که در جامعه وجود دارد، گله‌مندند؛‌ گفت: باید تیم اقتصادی دولت در این زمینه پاسخگو باشد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه فردا نمایندگان باید با اعلام نارضایتی از وضعیت اقتصادی رأی به استیضاح وزیر اقتصاد دهند، گفت: در حال حاضر تنها استیضاح وزیر اقتصاد مد نظر نیست، بلکه نارضایتی از تیم اقتصادی دولت نیز وجود دارد و سوال از رئیس جمهور نیز در ادامه پیگیری خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر نظارتی بر امور اقتصادی صورت نمی‌گیرد، افزود: هر روز شاهد افزایش قیمت یک کالا هستیم و این نشان از نبود نظارت است که باید چرایی این موضوع از سوی وزیر اقتصاد روشن شود.

خجسته با بیان اینکه دلار ۳۵۰۰ تومانی با اندکی تورم باید به حداقل ۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسید، گفت: اما اکنون قیمت دلار به بیش از ۷ هزار تومان رسیده که همین موجب شده کالاها قیمت چند برابری داشته باشد.

وی در خصوص ورود قوه قضاییه برای برخورد با مفسدان اقتصادی و محتکران نیز یادآور شد: قوه قضاییه به جد در این زمینه ورود کرده و دادگاه مفسدان اقتصادی نیز در حال برگزاری است.

خجسته با تأکید بر اینکه در حال حاضر مردم و نمایندگان مجلس از وضعیت اقتصادی رضایت ندارند، گفت: اگر نمایندگان فردا نتوانند مخالفت خود از وضعیت اقتصادی را اعلام کرده و رأی به استیضاح ندهند، به معنای رضایت از وضعیت موجود است که این نادرست است.

وی با بیان اینکه نمایندگان با ورود به مسائل اقتصادی و نظارت بر عملکرد تیم اقتصادی باید پاسخگوی رهبری و مردم باشند، تصریح کرد: وضعیت اقتصادی در کشور باید زمینه‌ای باشد تا نمایندگان با چشم باز در مسئله استیضاح وزیر ورود کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر