1

وعده‌های الحاجی گرو برای جدال مقابل السد

  • کد خبر : 261293
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۶:۴۸

الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای استقلال نتوانست در دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان گلزنی کند تا آبی‌پوشان به یک امتیاز بازی بسنده کنند

وعده‌های الحاجی گرو برای جدال مقابل السد

الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای استقلال نتوانست در دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان گلزنی کند تا آبی‌پوشان به یک امتیاز بازی بسنده کنند

به گزارش افق نیوز/الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای استقلال نتوانست در دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان گلزنی کند تا آبی‌پوشان به یک امتیاز بازی بسنده کنند. گرو از نتیجه این بازی رضایت نداشت اما معتقد است استقلال در ادامه بازی‌ها قطعا شرایط بهتری را پیدا خواهد کرد. با مهاجم استقلال در آستانه دیدار مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم.

مقابل فولاد خوزستان به تساوی رسیدید و این در حالی بود که انتظار می‌رفت در این جدال خانگی به نتیجه بهتری دست یابید.

متاسفانه آن نتیجه‌ای را که می‌خواستیم به دست نیاوردیم تیم فولاد در این بازی بیشتر کارهای دفاعی را انجام می‌داد و تمام روزنه‌های نفوذ را بسته بود و باعث شد که ما نتوانیم پیروزی را کسب کنیم از این بابت از هوادارانمان که به ورزشگاه آمده بودند و به ورزشگاه آ‌مده بودند معذرت خواهی می‌کنیم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

این روزها اکثر تیم‌ها مقابل استقلال  دفاع می‌کنند. چه برنامه‌ای برای این نوع سیستم دارید؟

برای تیم‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند کسب یک امتیاز هم خوب محسوب می‌شود اگر تیمی‌ می‌خواهد قهرمان شود نباید امتیازات از دست بدهد.

بازی کردن در ورزشگاه آزادی چطور بود؟

لذت خاصی دارد استقلال تماشاگران خیلی خوبی دارد و ما از آنها بابت حمایت‌های بی‌نظیرشان تشکر می‌کنیم و باید تلاش کنیم در همه بازی‌ها رضایت آنها را برآورده کنیم.

فردا در یک بازی سخت به مصاف السد قطر می‌روید. حریفی قدرتمند که ستاره‌های جذابی در ترکیب خود دارد.

رزومه این تیم را دیدم بازیکنان بسیار بزرگی چون ژاوی در این تیم حضور دارند و همین باعث می‌شود که کار ما سخت‌تر بشود آن طور که من شنیدم در بازی‌هایی که استقلال میزبان است ورزشگاه آزادی پر می‌شود و ما از همین راه می‌توانیم با حمایت آنها السد را شکست دهیم. ما اگر بتوانیم در بازی رفت کار را تمام کنیم در بازی برگشت کارمان راحت‌تر است.

وضعیت لیگ ایران را در این مدتی که در ایران حضور داری چطور دیدی؟

لیگ ایران در سطح بسیار بالایی است بازیکنان با استعداد بسیاری در ایران حضور دارند من بازی‌های تیم ملی را در جام جهانی دیدم نتایج فوق العاده بود و اگر کمی شانس با شما یار بود می‌توانستید حتی از گروه خود که بسیار سخت هم بود صعود کنید. فکر می‌کنم ایران توانایی زیادی را در ترانسفر کردن بازیکنان به لیگ‌های مختلف دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261293

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر