1

 استقلال با بی‌برنامگی در نقل و انتقالات بازی را به السد واگذار کرد

  • کد خبر : 261443
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۵۵

سرمربی اسبق استقلال گفت: استقلال بازی به السد را در فصل نقل و انتقالات باخت.

پرویز مظلومی

سرمربی اسبق استقلال گفت: استقلال بازی به السد را در فصل نقل و انتقالات باخت.

ورزش ۱۱ – پرویز مظلومی در مورد شکست ۳ بر یک استقلال مقابل السد قطر گفت:

متأسفم که استقلال مقابل این همه تماشاگر بازی را واگذار کرد این شکست به نظر من در فصل و انتقالات رقم خورد. ۲-۳ ماه قبل وقتی که آنها نتوانستند تیام و جباروف را حفظ کنند به جای اینکه به دنبال بازیکن جایگزین بگردند وقت را تلف کردند، چنین روزهایی پیش‌بینی می‌شد. وقتی امید ابراهیمی و حسینی را از دست دادند و به جای این چهار بازیکن خوب جایگزین مناسبی پیدا نکردند همین شرایط رقم می‌خورد. در نهایت مجبور شدند هر بازیکنی که باشد را جذب کنند.

استقلال بازی را خیلی خوب شروع کرد فشار خوبی هم به حریف آورد و همین فشار استقلال و تماشاگران باعث شد که دروازه‌بان السد مرتکب اشتباه شود و گل اول به سود استقلال رقم بخورد. نمی‌دانم چرا بعد از گل استقلال این همه عقب‌نشینی کرد و توپ و زمین را به حریف داد. البته باید واقع‌گرا باشیم. السد سرتر و بهتر از استقلال بود. با برنامه و با هدف فوتبال بازی کرد زمانی هم که استقلال یک بر صفر از حریف پیش بود موقعیت‌های گلزنی خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کرد حتی یکبار هم توپ را به تیرک دروازه زد و سرتر از ما بود.

استقلال قدر حضور ۸۰ هزار نفری تماشاگران را ندانست. بازیکنان استقلال بعد از گل اول بازی فکر کردند مسابقه تمام شده است نیمه دوم هم استقلال یک حریف دست‌وپا بسته بود. دفاع استقلال بسیار آشفته کار کرد.

سرمربی اسبق استقلال با اشاره به مسائل فنی بازی گفت:

دوست ندارم از کادر فنی ایراد بگیرم اما واقعیت این است که انتقال روزبه چشمی از خط دفاع به هافبک بزرگترین اشتباه بود. در نیمه اول چشمی دو سه موقعیت را فداکارانه از حریف گرفت و پوشش خوبی داشت. به هر صورت اشتباهات فردی بازیکنان استقلال هم زیاد بود. پاس‌های اشتباه زیادی در زمین داده شد. استقلال در نیمه دوم آشفته بود بارها بازیکنان حریف در موقعیت ۳ به ۲ با مدافعان استقلال قرار می‌گرفتند. شفر هم در اواخر بازی ناامید شد و روی نیمکت نشست.

مظلومی با اشاره به حضور پرشمار تماشاگران استقلال گفت: فکر می‌کردیم حضور ۸۰ هزار تماشاگر روحیه حریف را تحت تأثیر قرار بدهد اما انگار همه چیز برعکس شد و بازیکنان استقلال مقابل ۸۰ هزار تماشاگر شرمنده شدند.

وی در مورد اینکه استقلال در بازی برگشت می‌تواند این نتیجه را جبران کند، گفت:

۲۰ روز تا آن بازی فرصت است در فوتبال هم هیچ چیز قابل پیش بینی نیست البته بازیکنان استقلال در قطر راحت‌تر بازی خواهند کرد. نمی‌گویم می‌توانند ۳-۴ گل به حریف بزنند اما می‌توانند خوب و آبرومندانه بازی کنند ضمن اینکه در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و می‌توانیم روی دیگر استقلال را ببینیم باید به فکر فوتبال آبرومندانه بود و نتیجه هم دور از دسترس نیست. البته در بازی دیروز بازیکنان استقلال اشتباهات زیادی داشتند نمی‌دانم تحت تأثیر جو بودند یا مسئله دیگر. به هر حال باید به هواداران استقلال خسته‌نباشید گفت البته ناراحتم که آنها ناراحت ورزشگاه را ترک کردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261443

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر