2

ماجرای مشت گره کرده بازیکن استقلال!

  • کد خبر : 261658
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰:۰۲

مشت خود را برای نیمکت این تیم که منصوریان کنارش ایستاده بود، نشان دهد. سرمربی وقت استقلال بعد از این اتفاق خیلی شاکی بود و حتی به نزدیکانش گفت: «بشکند این دست که نمک ندارد. جواب لطف و محبت ما همین بود…»

محمد دانشگر در بازی فولاد نمایش خوبی برای استقلال نداشت. با این حال شفر ریسک کرد و در بازی مهمی مثل السد دوباره به این بازیکن میدان داد.
دیدار استقلال_ تراکتورسازی+ نیومایر ماجرای مشت گره کرده بازیکن استقلال!

سرمربی استقلال نیومایر را تعویض کرد و دانشگر را به زمین فرستاد. با این تصمیم باید روزبه چشمی هم یک خط جلوتر می‌رفت تا دانشگر در قلب دفاع قرار بگیرد و بعد آن اتفاقات رقم بخورد. این بازیکن جوان واقعاً عملکرد پرانتقادی داشت و هواداران در پیج وینفرد شفر نصف انتقاد‌های خود را متوجه این بازیکن کردند. دانشگر و حضورش در استقلال، اما داستان‌ها داشت. وقتی منصوریان از نفت به استقلال رفت، دانشگر توقع داشت همراه او به تیم برود.

 

منصوریان، اما این کار را نکرد تا دانشگر در جریان بازی نفت تهران و استقلال، وقتی تیمش به گل رسید، مشت خود را برای نیمکت این تیم که منصوریان کنارش ایستاده بود، نشان دهد. سرمربی وقت استقلال بعد از این اتفاق خیلی شاکی بود و حتی به نزدیکانش گفت: «بشکند این دست که نمک ندارد. جواب لطف و محبت ما همین بود…» بعد از رفتن منصوریان، دانشگر به استقلال رفت. او از دوستان نزدیک فرشید اسماعیلی است و قرار بود در استقلال هم بدرخشد ولی در همین بازی‌های ابتدایی فصل نشان داد چقدر با آن ایده‌آلی که همه فکر می‌کردند، فاصله دارد.

منبع: خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=261658

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر