کار سخت مدافع استقلال برای بازگشت به ترکیب اصلی

به گزارش افق نیوز/ روزبه چشمی در دیدار مقابل السد قطر، دوباره به ترکیب اصلی استقلال برگشت و نشان داد از آمادگی قابل توجهی برخوردار است. او در دو صحنه، دروازه استقلال را به صورت آشکار، نجات داد وگرنه ممکن بود وضعیت آبی‌ها بدتر از این شود و شکستی سنگین‌تر را متحمل شوند.

با بازگشت روزبه به ترکیب آبی ها، حالا شرایط این تیم نسبت به قبل پیچیده‌تر شده و کار وینفرد شفر نیز، سخت تر. او حالا باید یک نفر دیگر را از ترکیب اصلی خارج کند تا جا برای روزبه باز شود.

طی هفته‌های اخیر، بازیکنانی، چون روح الله باقری، فرشید باقری، میلاد زکی پور، سجاد آقایی و… از ترکیب اصلی خارج شدند تا جا برای بازیکنان دیگر باز شود و حالا در خط دفاع، امکان ایجاد تغییرات بیشتری نیز وجود دارد.

این طور که شنیدیم، احتمال کنار گذاشتن دانشگر از خط دفاع و نیمکت نشین شدن این بازیکن بیشتر از بقیه به نظر می‌رسد و اگر این اتفاق رخ بدهد، زوج خط دفاع استقلال با حضور پژمان منتظری و روزبه چشمی شکل می‌گیرد. البته به شرطی که شفر دوباره پژمان را به سمت راست خط دفاع نبرد. قبل از جام جهانی، استقلال عملا با سه بازیکن متخصص در قلب دفاع بازی می‌کرد، چون منتظری به عنوان دفاع راست به کار گرفته می‌شد، اما حالا وضعیت متفاوت است و دست شفر بازتر خواهد بود.

شفر علاقه خاصی به مدل فوتبال روزبه دارد و به همین علت، چشمی حتی با وجود آمادگی اندک بدنی نیز در ترکیب اصلی جای می‌گیرد. البته او در حال حاضر، زمان کافی دارد تا بعد از تعطیلات لیگ، با روحیه بهتری به بازی‌ها برگردد.