2

امروز کمونیسم را باید در موزه تاریخ یا زباله‌دان تاریخ یافت

  • کد خبر : 26204
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۳

اگر می‌خواهیم سعادت دنیا و آخرت را داشته باشیم، تنها باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم

محسن رفیقدوست با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حرکت ما در انتخابات باید به گونه‌ای باشد که قلب مقدس رهبری را خوشحال کنیم.
این فعال سیاسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، با بیان اینکه “امام(ره)، انقلاب اسلامی را بر مبنای اصل مترقی ولایت فقیه برای ما به ودیعه گذاشت”، گفت: اگر می‌خواهیم سعادت دنیا و آخرت را داشته باشیم، تنها باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

وی، به دو واقعه تاریخی مهم در ابتدای بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: واقعه نخست، اعدام انقلابی حسنعلی منصور توسط مقلدان و پیروان امام(ره) و اقدام دیگر، آغاز عملیات بدر در زمان جنگ تحمیلی به عنوان یکی از عملیات‌های درخشان رزمندگان اسلام بود.

این فرمانده اسبق سپاه در ادامه اظهار کرد: امام(ره) به عنوان یک انسان ویژه، خودساخته، جهان‌دیده و یک انسان کامل، با درس از تاریخ، ملت ایران را آنچنان هدایت کرد که در زمان موعود با کمترین هزینه، بزرگ‌ترین، پرمعناترین و واقعی‌ترین انقلاب تاریخ را به پیروزی رساند. شاهد ما نیز حرکاتی است که قبل از انقلاب اسلامی با نام انقلاب‌های دیگر اتفاق افتاد که انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب اکتبر شوروی و انقلاب آزادی‌بخش الجزایر از آن جمله است.

رفیقدوست تصریح کرد: امروز وقتی به تاریخ نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بعد از انقلاب کبیر فرانسه، این کشور مهد آزادی نام گرفت ولی تحمل چهار دختر محجبه برای ورود به مدرسه را نداشتند و بدترین ظلم‌ها را به مسلمانان و پیروان ادیان در آن کشور انجام دادند. همچنین انقلاب اکتبر شوروی را شاهد بوده‌ایم که توانسته بود نیمی از مردم جهان را بی‌خدا کند و با نامه تاریخی امام (ره) به گورباچف همراه شد و امروز کمونیسم را باید در موزه تاریخ یا زباله‌دان تاریخ یافت.

وی با بیان اینکه “امروز از انقلاب الجزایر چه باقی مانده است؟” افزود: اگر انقلاب اول افسران مصر انقلاب واقعی بود، چه ضرورت داشت که بعد از حدود ۶۰ سال ملت مصر به میدان آمده و انقلاب کنند؟ امام (ره) با تمام شناختی که از تاریخ و جهان داشت، حرکتی را در این کشور آغاز کرد که از روز اول در محضر ایشان بود و پس از آن نیز در محضر جانشین به‌حق او بوده است.

فرمانده اسبق سپاه با اشاره به رمز پیروزی مردم در انقلاب اسلامی، یادآور شد: امام (ره) از چه مسیری استفاده کردند و چه چیزهایی را رد یا چه چیزهایی را پذیرفتند؟ باید یادآور شد که وقتی بعد از رحلت آیت‌الله بروجردی ـ که مرجعیت تام داشتند ـ حرکت امام(ره) آغاز شد، ایشان سراغ احزاب و دسته‌جات نرفتند بلکه یک‌راست سراغ مردم آمدند. شروع ارتباط امام (ره) با بدنه مردم، در همان زمان‌هایی بود که ایشان حرکت را در قم آغاز کرده بودند و رهبران جریان‌های سیاسی و مذهبی به قم آمدند و از امام (ره) درخواست ملاقات داشتند.

رفیقدوست در ادامه سخنان خود اظهار کرد: وقتی که در آستانه پیروزی انقلاب سر و کله بسیاری از گروه‌ها و احزاب پیدا شد، یا وقتی مقلدان ایشان بعد از پیدایش سازمان‌های مسلحانه اجازه خواستند که تشکیلات خود را فعال کنند، امام(ره) پاسخ دادند که راه نجات ملت این بازی‌ها نیست بلکه باید برای نجات ملت، ملت به‌پا خیزند و آن هم یک کلمه یعنی “وحدت کلمه” است.

وی با اشاره به تاثیرات فرامین و هدایت‌های امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی مردم تاکید کرد: نسل سوم انقلاب امروز باید بداند که امام (ره) در پاریس فرمان راهپیمایی می‌داد و در تهران سیلی از مردم راه می‌افتاد. پیروزی انقلاب ما نسبت به سایر انقلاب‌ها کمترین صدمات را داشت و امام (ره) همواره بر وحدت کلمه و یکپارچگی تاکید داشتند.

این فعال سیاسی، با اشاره به قرار داشتن در آستانه سالروز ۱۲ بهمن اظهار کرد: امام (ره) در روز ۱۲ بهمن‌ماه نکات و بیانات زیبایی را فرمودند. امام (ره) همواره بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی تاکید داشتند و جوانان امروز باید صحیفه نور ایشان را بخوانند.

ایسنا -رفیقدوست در پایان، به نقش ولایت فقیه در کشور اشاره کرد و با یادآوری دیدار خود با رهبر پیشین کره شمالی در اوایل انقلاب گفت: آنها می‌خواستند بدانند که ولایت فقیه چیست که توانسته است این‌گونه قلب آمریکا را هدف بگیرد. اخیرا نیز حسنین هیکل، روزنامه‌نگار مشهور جهان عرب گفته است که من سنی هستم و نمی‌دانم ولایت فقیه در شیعه چیست اما قاطعانه می‌گویم که این پیروزی و ۳۳ سال مقاومت در برابر تمام توطئه‌ها فقط به برکت عقیده‌ای است که مردم ایران دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26204

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر