1

اشتباه برای دروازه‌بان جوان السد است نه رحمتی/ طباطبایی کمی تحمل داشته باشد و بعد یک نفر را بکوبد!

  • کد خبر : 262099
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که مهدی رحمتی با تجربه‌ای که دارد، نباید در بازی‌ها اشتباهی مرتکب شود.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که مهدی رحمتی با تجربه‌ای که دارد، نباید در بازی‌ها اشتباهی مرتکب شود.
سید مهدی رحمتی+استقلال اشتباه برای دروازه‌بان جوان السد است نه رحمتی/ طباطبایی کمی تحمل داشته باشد و بعد یک نفر را بکوبد!

 

افق نیوز/ منصور رشیدی، درباره شکست ۳ بر یک استقلال برابر السد قطر اظهار داشت: خیلی چیزها باعث این شکست شد. پنج شش بازیکن از تیم ما جدا شدند و قدرت تیمی استقلال گرفته شد. متأسفانه بازیکنانی هم که به عنوان جایگزین آمدند، نتوانستند خلاء بازیکنان جدا شده را پر کنند. استقلال در نیمه دوم کار خاصی برای دفاع کردن نکرد. این تیم باید در هر سه پست دفاع، هافبک و خط حمله تقویت و ترمیم شود.

 

وی در مورد اشتباه سیدمهدی رحمتی روی گل سوم السد تصریح کرد: قبل از این بازی، رحمتی یکی از آماده‌ترین دروازه‌بان‌ها نشان داد، اما می‌توان برای دیدار با السد از او انتقاد کرد. رحمتی با این همه تجربه ملی و باشگاهی نباید آن پاس اشتباه را می‌داد. اشتباه برای دروازه‌بان جوان السد است، نه مهدی رحمتی. وقتی رحمتی آن اشتباه را کرد، جبرانش خیلی سخت بود.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به ناراحتی سیدحسین حسینی به دلیل نیمکت‌نشینی گفت: حسینی باید این شرایط را تحمل کند. یک زمانی پرویز برومند و هادی طباطبایی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و استقلال بودند و کار کردن با آنها سخت بود، اما مدیریت‌شان کردیم. حسینی و رحمتی شرایط برومند و طباطبایی را ندارند، اما به‌هرحال بین آنها رقابت است. باید با حسینی صحبت شود تا او را آماده کنند. حسینی سه سال شاگرد من در تیم امید بود و خودم او را از شیراز آوردم.

 

رشیدی با اشاره به انتقادهای هادی طباطبایی در رسانه‌ها خاطرنشان کرد: بهتر است طباطبایی این همه عجله نکند و صبر داشته باشد. او در تلویزیون از همه از جمله امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه انتقاد کرد. فتحی دو ماه است که روی کار آمده و بسیاری از بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرده است. بازیکنان جداشده استقلال قبل از دوره فتحی رفته بودند. بهتر است طباطبایی که منطقی است، کمی تحمل داشته باشد و سپس تصمیم به کوبیدن یک نفر بگیرد. فتحی آدم دلسوزی است و شرایط فعلی را مدیریت می‌کند.

 

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262099

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر