3

«عماد افروغ» سه هزار جلد کتاب را به «خانه مهر رضا(ع)» اهدا کرد

  • کد خبر : 262389
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

«عماد افروغ» در روز جهانی خیریه و نیکوکاری، بیش از سه هزار جلد کتاب خود را با عناوین مرتبط با آسیب‌های اجتماعی به کتابخانه آسیب‌های اجتماعی «خانه مهررضا(ع)» اهدا کرد.

خبرگزاری فارس: «عماد افروغ» سه هزار جلد کتاب را به «خانه مهر رضا(ع)» اهدا کرد

به گزارش افق نیوز/ همزمان با پنجم سپتامبر سالروز درگذشت «مادرترزا»  بانوی خیّر و نیکوکار، «عماد افروغ» که پیش از این در جلسه امضای کتاب خود در «خانه مهررضا» خبر از اهدای بخشی از کتابخانه شخصی خود داده بود، در این روز این اقدام خیرخواهانه را کلید زد.

وی بیش از سه هزار جلد کتاب با عناوین گوناگون و مرتبط با حوزه آسیب‌های اجتماعی خود را به این کتابخانه اهدا کرد تا علاوه بر افزایش غنای محتوایی این کتابخانه با بیش از ۳۵۰۰ جلد کتاب، بستری را برای افرادی که خواهان پژوهش در حوزه آسیب‌های اجتماعی فراهم آورد.

عماد افروغ دانش آموخته دکتری جامعه‌شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و تحصیل در دانشگاه سالفورد انگلستان بخشی از تجربه تحصیلی وی بوده است.

این نویسنده و استاد دانشگاه به عنوان منتقد، روشنفکر و فعال سیاسی و مبدا نقد درون گفتمانی و همچنین پایه گذار جنبش اخلاقی شناخته می‌شود. او روشنفکری است که در قاب انقلاب اسلامی می‌گنجد.

«خانه مهر رضا» (وابسته به موسسه خیریه متوسلین به امام رضا علیه السلام)، نهادی آیینی ، فرهنگی و هنری است که در آستانه عیدغدیر طی مراسمی با حضور اساتید روانشناسی و جامعه شناسی و همچنین فعالان این حوزه کتابخانه تخصصی آسیب‌های اجتماعی را با بیش از ۳۵۰۰ عنوان کتاب افتتاح کرد تا محفلی برای  تمامی پژوهشگران و خیریه‌ها باشد و در این فضا برای تعامل و هم افزایی در کنار یکدیگر، فعالیت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر