2

ستاره های نابود شده به دست مرد پرتغالی؛ نامه هایی که کی روش اجازه انتشار آن ها را نداد

  • کد خبر : 262439
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

از زمان ورود مرد پرتغالی به فوتبال ایران بازیکنانی بوده اند که نامه هایی برای خداحافظی خود نوشته اند که هیچگاه انتشار نیافته.

کارلوس کی روش

 از زمان ورود مرد پرتغالی به فوتبال ایران بازیکنانی بوده اند که نامه هایی برای خداحافظی خود نوشته اند که هیچگاه انتشار نیافته.
ورزش ۱۱ – از زمان حضور کارلوس کی روش در فوتبال ایران معدود ستارگانی وجود داشته اند که توانسته اند نامه های احساسی خود را در خصوص جدایی از تیم ملی ایران انتشار دهند و به این صورت از لباس ملی خداحافظی کنند. در این میان می توان فقط به جواد نکونام و رضا قوچان نژاد اشاره کرد.
کارلوس کی روش و جواد نکونام
کارلوس کی روش و جواد نکونام

 

اما بازیکنان بسیاری بوده اند که از سوی مرد پرتغالی از انجام چنین کاری منع شده اند و با مخالفت وی مواجه شده اند. خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری و  … بازیکنانی هستند که با دوری از تیم ملی و شرایط آرمانی خواهان خداحافظی از بازی های ملی طی انتشار نامه هایی شخصی بودند که از سوی کی روش با مخالفت مواجه شدند.

کارلوس کی روش و آندرانیک تیموریان
کارلوس کی روش و آندرانیک تیموریان

 

مهرداد پولادی نیز دیگر بازیکنی است که از سوی مقامات ایرانی طرد شد و در این راه کارلوس کی روش که همیشه خود را ناجی بازیکنان ملی می داند او را تنها گذاشت و او هم به سرنوشت نامعلومی در فوتبال ایران دچار شد تا با دوری از کشور و پیراهن محبوبش روزگار فوتبالی خود را به سر برساند.

کارلوس کی روش و مهرداد پولادی
کارلوس کی روش و مهرداد پولادی

 

در این میان سید جلال حسینی که از ترکیب تیم ملی در جام جهانی جا ماند و با تاکتیک زیرکانه کی روش نتوانست قبل از جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی کند و اکنون نیز که کارلوس چنین چیزی را خواهان است کاپیتان پرسپولیس از انجام آن سر باز می رند تا تن به خواسته مربی باهوش پرتغالی تیم ملی ایران ندهد. حتی کی روش پیام هایی را برای سید جلال حسینی ارسال نمود تا او را به خداحافظی از بازی های ملی تشویق کند که با مخالفت سید جلال روبرو شد.

کارلوس کی روش و سیدجلال حسینی
کارلوس کی روش و سیدجلال حسینی

 

این بازی شطرنج مانند مربی زیرک تیم ملی به نابودی فوتبال ملی ستاره هایی منجر شد که با تعصب مثال زدنی شان خاطراتی بسیار زیبا را برای ما ایرانیان دیوانه فوتبال رقم زده اند و این سناریو کماکان از سوی پیرمرد پرتغالی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر