1

باورنکردنی ؛ شایعه دور از ذهن برای مدافع ملی‌پوش

  • کد خبر : 262469
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

او حاضر شد برای دستیابی به رویای لژیونر شدن خود و با تکیه بر توانایی و کیفیتی که باور داشت در تمرینات تستی این تیم که در آن مقطع در لیگ اروپا نیز حضور داشت حاضر شود.

عدم انتخاب تیم در تابستان نقل و انتقالاتی اروپا باعث شده تا اکنون شایعاتی در خصوص آینده رامین رضاییان شکل گیرد.

رامین رضاییان عملکرد فنی اش به شکلی نبوده که بتوان او را در قواره ادامه حضور درفوتبال اروپا ولو در تیمی درجه چندم هماند دیگر بازیکنان ایرانی شاغل در آن دانست، اما مشخص نیست این بازیکن چرا علیرغم حضوری ثابت در دیدارهای تیم ملی در جام جهانی و نمایش موفق تاکنون نتوانسته آینده تیمی را برای فصل بعد مشخص کند.

رضاییان بعد از جدایی عجیب از پرسپولیس در شرایطی سر از فوتبال اروپا و تیم اوستنده در آورده که تلاشی ستایش برانگیز را در این رابطه پشت سر گذاشت. او حاضر شد برای دستیابی به رویای لژیونر شدن خود و با تکیه بر توانایی و کیفیتی که باور داشت در تمرینات تستی این تیم که در آن مقطع در لیگ اروپا نیز حضور داشت حاضر شود. تلاش چند روزه این بازیکن در نهایت باعث عقد قرارداد با اوستنده بلژیک شد تا این ابتدای مسیر رویاپردازانه رامین رضاییان محسوب شود.

رضاییان اما برخلاف تصور نتوانست مهره شاخص این تیم لقب گیرد؛ حضور پرنوسان این بازیکن در ترکیب اوستنده که با توجه به مصدومیت‌های گاه و بیگاه او همراه می‌شد در نهایت با درخشش قابل انتظار طی هفته‌های پایانی او را به لیست تیم ملی در جام جهانی روسیه رساند. اما همچنان نگاه‌ها به او منفی و پرابهام بود. رضاییان اما توانست در ترکیب تیم ملی در جام جهانی نقش پررنگی از خود به جا بگذارد و یکی از نفرات قابل توجه کارلوس کی‌روش لقب گیرد.

اتفاقی که به نظر می‌رسید بعد از جام جهانی منجر به حضور او در تیمی معتبرتر شود. خصوصا اینکه رضاییان پیش از جام جهانی در یادداشتی خطاب به هواداران اوستنده رسما از آنها خداحافظی کرده بود و این نوید می‌داد که او به دنبال سرنوشتی بهتر و جذاب‌تر از حضور در لیگ بلژیک است.

رضاییان که در تمام دوران حضورش در تیم ملی حمایت ویژه کارلوس کی‌روش را بالای سر خود می‌دید، اکنون در شرایطی بار دیگر به اردوگاه تیم ملی بازگشته که تنها خصوصیت فعلی او نسبت به دیگر بازیکنان این است که باشگاهی را برای ادامه همکاری انتخاب نکرده است. موضوعی که البته شایعات زیادی را به دنبال خود داشته است. رضاییان اما همچنان در لیگ ایران هواخواهان زیادی دارد. زنوزی، مالک متمول تراکتورسازی که موفق شده سه کاپیتان اصلی تیم ملی را به تبریز بکشاند یکی از مشتریان پر و پا قرص مدافع راست تیم ملی محسوب می‌شود که طی سه مرحله مذاکره با او هنوز نتوانسته تمایل او برای سرخپوش شدن را جلب کند.

رامین رضاییان که پیشنهاد مالی مناسبی از تراکتورسازی پیش پای خود می‌بیند، نگرانی‌های بزرگی را در ذهن خود ترسیم کرده است. حضور در تراکتورسازی برای بازیکنی که شاید بزرگترین لطمات چند فصل اخیر را به واسطه تمایل برای در چشم بودن و رفتار بعضا خودخواهانه‌اش متحمل شده، می‌تواند یک چالش و ریسک بزرگ محسوب شود.

رامین رضاییان که سابقه خوبی در پرسپولیس حداقل در بین طرفداران این تیم دارد و هنوز جایگاه مناسبی به خود اختصاص داده، نمی‌خواهد شانس بازگشت دوباره به این تیم را از دست بدهد. ترجیح او در شرایط فعلی این است تا با حضور در تیمی اروپایی و یا حوزه خلیج فارس به دوری از فوتبال ایران ادامه داده و بعد از آن در بازگشت همچنان شانس سرخپوش بودن را به خود اختصاص دهد.

در این بین اما شایعه جنجالی طی چند روز اخیر به بازگشت او به جمع پرسپولیس مربوط می‌شود. گفته می‌شود نزدیکان رامین رضاییان به دنبال این هستند تا زمینه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس و جلب رضایت برانکو ایوانکوویچ را به دست بیاورند. موضوعی که البته باورنکردنی و دور از ذهن به نظر می‌رسد. اولین دلیل آن به محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات مربوط است که جذب این بازیکن را در شرایط فعلی ناممکن می‌کند. موضوع بعدی هم به مشکلات این بازیکن با برانکو ایوانکوویچ مرتبط است. مساله‌ای که زمینه اخراج او از پرسپولیس را ترتیب داد و سرمربی کروات سرخپوشان ترجیح داد در حساس‌‎ترین بازی تیمش در لیگ قهرمانان قید این بازیکن را برای حفظ نظم تیمش بزند. رضاییان که پیش از این چند بار با رفتارهای خود از برانکو ایوانکوویچ فاصله گرفته بود، اکنون بعید است حتی با واسطه علی پروین و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس نیز شرایط بازگشت به جمع سرخپوشان را به خود اختصاص دهد. مساله دیگر هم مربوط به جذب بازیکن در پست دفاع راست است که مهدی شیری در نیم فصل قرار است به این تیم ملحق شود و با این شرایط پروسه بازگشت او به پرسپولیس را کاملا منتفی خواهد کرد.

 

علیرغم تمام این شایعات به نظر می‌رسد رضاییان پیش از پایان اردوی آماده سازی تیم ملی، مقصد خود را انتخاب کند و تیم آینده او خارج از فوتبال ایران باشد تا بدون حواشی و با تمرکز بالا به دنبال حفظ جایگاه خود در سمت راست دفاعی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیز باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262469

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر