2

تحلیل عجیب علی فتح الله زاده درباره شفر: می خواهند شفر را از استقلال برکنار کنند!

  • کد خبر : 262701
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

وینفرد شفر روز‌های حساسی را در استقلال سپری می‌کند. تیم در سه بازی گذشته نتایج خوبی نگرفته و طبیعتاً بازی‌‎های پیش رو حساس و حساس‌تر خواهد بود.

وینفرد شفر روز‌های حساسی را در استقلال سپری می‌کند. تیم در سه بازی گذشته نتایج خوبی نگرفته و طبیعتاً بازی‌‎های پیش رو حساس و حساس‌تر خواهد بود.

شفر بعد از بازی با السد گفت:باید جلوی یک‌سری چیز‌ها را در تیم بگیرد.

شایعاتی درباره بازگشت مجیدی به استقلال شنیده می‌شد و بعد خبر رسید شفر با جباری به توافق رسیده است. این داستان‌ها هر کدام تحلیل‌هایی دارند. مدیرعامل سابق استقلال هم درباره اتفاقات پشت پرده استقلال حرف‌های جالبی به زبان می‌آورد. فتح‌ا… زاده در این باره می‌گوید:

«چندی قبل با یکی از معاونان وزیر تلفنی صحبت کردم. به او گفتم احساس می‌کنم دارند زیر پای شفر را خالی می‌کنند. او تعجب کرد و گفت: خواب دیدی خیر است، مگر می‌شود؟ استدلالش این بود که تیم نتیجه گرفته و بعید است کسی زیر پای شفر را خالی کند. به او گفتم بنشین و نگاه کن. حالا دیدید استقلال آن‌طور که باید نتیجه نگرفته و هر روز یک شایعه از آن به گوش می‌رسد؟!».

اما استدلال فتح‌الله زاده چه بود؟ او می‌گوید:«ببینید اگر تیم سال گذشته استقلال حفظ می‌شد قول می‌دهم قهرمان آسیا می‌شد. منتها یک عده نمی‌خواستند شفر قهرمان آسیا شود. اگر تیم حفظ می‌‎شد و به فینال آسیا می‌رفت، در آن صورت جای پای او در تیم محکم‌تر می‌شد. در واقع قدرت مربی خارجی در تیم اثبات می‌شد و خب این برای عده‌ای خوب نبود.»

این روز‌ها شایعات زیادی درباره بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال شنیده می‌شود. البته مجیدی در پست آخر خود این مسئله را رد کرد ولی اعلام کرد خودش استقلال ایده‌آل را می‌سازد. ظاهراً لج و لجبازی به اوج خود رسیده است. فتح‌ا… زاده هم در تحلیل این ماجرا‌ها می‌گوید:

«من احساس می‌کنم درباره فرهاد اطلاعات غلط به شفر داده‌اند. به او گفته‌اند محبوبیت دارد و می‌خواهد جای تو را بگیرد ولی به نظر من این‌طور نیست و اطلاعاتی که به هر دو طرف داده شد، باعث شده روی لج و لجبازی بیفتند. به نظر من فرهاد یکی از کسانی است که مطمئناً نیمکت در آینده به او می‌رسد ولی می‌خواهم بگویم این نیمکت مال کسی نیست. نیمکت استقلال برای کسی است که خودش را آپدیت کرده باشد. توانمند شده باشد و بیاید و نیمکت را بگیرد. مربیان بزرگی به استقلال آمده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند. ببینید هرکس در استقلال نتیجه نگیرد محبوب هوادار نخواهد بود.»

خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر