4

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی رئیس جدید دانشگاه تبریز را منصوب کرد

  • کد خبر : 262806
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، میر رضا مجیدی را به سمت رئیس جدید دانشگاه تبریز منصوب کرد.

رئیس جدید دانشگاه تبریز منصوب شد

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، میر رضا مجیدی را به سمت رئیس جدید دانشگاه تبریز منصوب کرد.

به گزارش افق نیوز/ در حکم انتصاب دکتر مجیدی آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه تبریز منصوب می شوید. انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

گزارش فارس حاکی است: میر رضا مجیدی استاد تمام گروه آموزشی شیمی تجزیه دانشکده شیمی دانشگاه تبریز بوده و ریاست دانشکده شیمی (دو دوره)، مدیر اتاق فکر استان آذربایجان شرقی، مدیر امور پژوهشی و روابط بین الملل دانشگاه تبریز، رئیس بیمارستان ولیعصر گیلانغرب، مدیر گروه آموزشی شیمی تجزیه، عضویت در انجمن اسلامی دانشگاه تبریز و دانشگاه ولونگونک استرالیا، عضویت در هیأت مؤسس انجمن صنفی دانشگاهیان تبریز و هیأت مدیره صندوق رفاه اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز، عضویت در انجمن‌های شیمی و پلیمر ایران، عضویت در هیأت مؤسس انجمن الکترو شیمی ایران، عضویت در انجمن شیمی آمریکا از سوابق اجرایی این استاد دانشگاه تبریز است.

همچنین چاپ ۷۰ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه ۱۵۰ مقاله در سمینارهای علمی داخلی و خارجی، همکاری و اجرای ۶ طرح تحقیقاتی، چاپ پنج جلد کتاب به زبان فارسی و انگلیسی از جمله سوابق علمی وی است.

اضافه می نماید: محمدرضا پورمحمدی رئیس سابق این دانشگاه، چندی پیش استعفاء داده بود و منابع موثق از انتصاب او به عنوان رایزن علمی ایران در ترکیه و اوکراین خبر می دهند.

یادآور می شود: دانشگاه تبریز در حال حاضر با دارا بودن ۲۱ دانشکده، بیش از ۱۰ پژوهشکده، موسسه و مرکز تحقیقاتی، چندین قطب علمی، مراکز رشد و واحدهای فناور، اداره ارتباط با صنعت، پردیس بین المللی، بیش از ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی، ۲۴ هزار دانشجو، وجود بیش از ۳۰۰ آزمایشگاه تحقیقاتی و آموزشی و … به عنوان یکی از دانشگاه‌های جامعه و برتر کشور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262806

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر