1

افزایش سرمایه رایان سایپا به هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان

  • کد خبر : 262873
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

مدیرعامل شرکت رایان سایپا گفت: به‌منظور افزایش تعامل با شبکه بانکی و بازار پول و سرمایه و ارتقای توان تسهیلات‌گیری، سرمایه رایان سایپا به هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش سایپانیوز، مجید باقری خوزانی از تدوین استراتژی‌های جدید رایان سایپا خبرداد و گفت: ورود به حوزه لیزینگ خودروهای دست دوم، فعالیت در بخش لیزینگ ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید، حضور در بخش لیزینگ مواد اولیه مورد نیاز تولید، حضور در بازارهای صادراتی و فعالیت لیزینگی با همکاری معاونت صادرات و امور بین الملل گروه از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های برنامه رایان سایپا است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و رونق خرید و فروش خودروهای دست دوم، حضور رایان سایپا در این بازار را بسیار اثر بخش و زمینه‌ساز کسب درآمد و سودآوری برای این شرکت دانست و گفت: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، در بخش لیزینگ ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید، با هدف افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات و نیز کاهش ارزبری اقدام خواهیم کرد.

باقری ادامه داد: فعالیت لیزینگی در بازارهای صادراتی، موجب رونق صادرات محصولات گروه سایپا در خارج از کشور و توسعه ارزآوری خواهد شد و این استراتژی تاثیر حائز اهمیتی در ارتقاء برند بین المللی رایان سایپا خواهد داشت.

به گفته وی لیزینگ رایان سایپا در حال حاضر با دارا بودن سرمایه ۹۰۴ میلیارد تومانی، بزرگترین لیزینگ کشور بوده و با اجرای برنامه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی جدید از محل سود انباشته و آورده سهامداران، سرمایه شرکت به هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت که این امر تاثیر به سزایی در چشم انداز آتی شرکت و ارتقای توان تامین منابع مالی تا سه‌هزار میلیارد تومان خواهد داشت و موجب توسعه فعالیت های شرکت و نیز ورود به بازارهای نوین در زنجیره ارزش لیزینگ خواهد شد.

مدیرعامل رایان سایپا همچنین ضمن اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالیانه این شرکت در روزهای اخیر گفت: در مجمع عمومی، ضمن تاکید بر استمرار پر قدرت حضور رایان سایپا در عملیات لیزینگ محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا مطابق رویه گذشته، استراتژی‌های جدید رایان سایپا برای حضور در بازارهای جدید کسب و کار نیز به آگاهی سهامداران رسید.

باقری اعلام کرد: سود خالص سال ۹۶ شرکت به میزان ۱۹۱ میلیارد تومان بود که بر اساس تصمیم سهامداران مبلغ یکصد ریال بابت هر سهم به صورت نقدی توزیع خواهد شد. همچنین باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده و بر اساس بودجه مصوب سال ۹۷، پیش بینی می شود دستیابی به سود ۲۰۰ میلیارد تومانی محقق شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=262873

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر