8

سامسونگ در ۱۱ اکتبر اولین گوشی خود با چهار دوربین اصلی را معرفی می‌کند

  • کد خبر : 263185
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

سامسونگ امروز خبر از برگزاری یک مراسم معرفی در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) داد. تصویر منتشر شده از دعوت نامه این مراسم نشان می‌دهد که به احتمال فراوان در این مراسم با رونمایی از یک گوشی هوشمند قدرتمند و با قابلیت‌های عالی در بخش عکس‌برداری روبرو خواهیم بود.

سامسونگ تا به امروز از محصولات مهمی که معمولاً هرساله در نیمه دوم از یک سال میلادی معرفی می‌کند رونمایی کرده است. پس از رونمایی از گوشی گلکسی نوت ۹ و همچنین نسل جدید از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ، این کمپانی قصد دارد رویداد دیگری را در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) برگزار کند. اگرچه اطلاعات دقیقی از این محصول جدید سامسونگ در دسترس نیست اما تصویری که به عنوان دعوت نامه از طریق وب سایت رسمی این کمپانی منتشر شده است نشان می‌دهد که این محصول یک گوشی هوشمند خواهد بود که از چهار سنسور دوربین بهره می‌برد.

چندی پیش یک سایت چینی اعلام کرده بود که سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از اسمارت فونی رونمایی کند که دارای چهار دوربین است. این سایت همچنین اعلام کرده بود که این چهار دوربین همگی در پنل پشتی این گوشی قرار خواهند داشت. در صورت درست بودن این اطلاعات به نظر می‌رسد باید در این مراسم با رونمایی از یک گوشی جدید و عجیب روبرو باشیم. تاکنون مشخص نشده است که این محصول قرار است در کدام یک از سری محصولات سامسونگ عرضه شود. از سوی دیگر ممکن است سامسونگ در این مراسم یک سری محصول جدید را در رده گوشی‌های هوشمند خود معرفی نماید.

four-cam-2.jpg - 26.57 kB

سایت SamMobile امروز خبر داد که چندی پیش از یک منبع موثق اطلاعاتی را دریافت کرده است که نشان می‌دهد نسل جدید از گوشی‌های گلکسی A9 سامسونگ قرار است در پنل پشتی خود از چهار سنسور دوربین برخوردار باشند. با توجه به این موضوع ممکن است این گوشی تحت این عنوان معرفی و روانه بازار شود. گفته می‌شود این دوربین علاوه بر این دوربین قدرتمند، دارای ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و قرار است در رنگ‌های بدنه آبی، صورتی، مشکی و طلایی عرضه شود. علاوه بر این، ممکن است این گوشی در نسخه‌ای بزرگ‌تر نیز معرفی شود که در این صورت گلکسی A9 پلاس نام خواهد داشت.

سامسونگ در طی ماه‌های اخیر تصمیم گرفته است که فناوری‌های جدید خود را به گوشی‌های میان رده و با ارزش خرید بالای خود نیز بیاورد. با توجه به این موضوع عرضه نسل جدید از گوشی‌های A9 به عنوان یک محصول میان رده و غیر پرچمدار و همچنین با چهار دوربین اصلی عجیب به نظر نمی‌رسد.

سامسونگ پس از ال‌جی، هواوی و گوگل، چهارمین کمپانی است که قصد دارد در ماه اکتبر پیش‌رو محصولات جدیدی را معرفی نماید. ال‌جی قصد دارد در اوایل این ماه از گوشی V40 ThinQ رونمایی کند. گوگل نیز چندی پیش اعلام کرد که در نهم اکتبر (۱۷ مهر) دو گوشی پیکسل ۳ و پیکسل ۳XL را معرفی خواهد کرد. هواوی نیز در ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) دو گوشی پرچمدار Mate 20 و Mate 20 Pro را برای اولین بار در معرض دید همگان قرار خواهد داد. گفته می‌شود Razer نیز قرار است در دهم اکتبر (۱۸ مهر) نسل دوم از گوشی‌های گیمینگRazer Phone را به علاقه‌مندان به این محصولات معرفی کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=263185

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر