1

پوتین حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت

  • کد خبر : 264039
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

رئیس جمهوری روسیه در پیامی به همتای ایرانی خود، حادثه تروریستی امروز(شنبه)در رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز را تسلیت گفت و بر گسترش همکاری های دو کشور در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش افق نیوز به نقل از کاخ کرملین، در پیام «ولادیمیر پوتین» به حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی آمده است: با احترام احساس غم انگیز خود از تیراندازی تروریستی امروز در شهر اهواز را اعلام می دارم و امیدوارم تمامی عوامل این اقدام جنایتکارانه و خونین مجازات شوند.
در بخش دیگری از پیام پوتین آمده است: این حادثه یک بار دیگر یادآوری می کند که نیاز به یک مبارزه همه جانبه علیه تروریسم در همه اشکال آن داریم؛ روسیه بار دیگر بر آمادگی خود برای تشدید بیشتر همکاری با شرکای ایرانی در مقابله با این شر بشری(تروریسم)، تاکید می کند.
به گزارش ایرنا، یک گروه مسلح تروریستی که ظاهرا وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز بوده است روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند که منجر به کشته شدن تعدادی از مردم بی دفاع شد.
گفته می شود تا این لحظه تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به ۲۴ نفر رسیده است و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.
بیش از ۵۳ نفر نیز در این حادثه تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.
در جریان این اقدام چهار عامل این حادثه تروریستی کشته،یا زخمی و دستگیر شدند.
در همین حال وزیر امور خارجه ایران در توئیتر نوشت: جمهوری اسلامی ایران حامیان منطقه ای تروریسم و اربابان آمریکایی آنها را مسئول حمله در اهواز می داند. ایران برای دفاع از جان ایرانیان پاسخی سریع و قاطع به تروریست ها می دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264039

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر