1

این دو لژیونر اروپایی در لیست جدید اردوی تیم ملی قرار دارند+تصویر

  • کد خبر : 264043
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

۲ لژیونر فوتبال کشورمان در اردو‌های پیش روی تیم امید حضور خواهند داشت.

نخستین اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران برای آماده سازی حضور پرقدرت در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در حالی از هشتم مهر ماه ۱۳۹۷ آغاز می‌شود که قرار است زلاتکو کرانچار، سرمربی ۶۱ ساله کروات به همراه یوز‌های جوان طلسم حضور نیافتن در المپیک را قطع کنند و به توکیو بروند.

اردوی تیم ملی از هشتم مهر ماه آغاز می‌شود و طبق اعلام حمید استیلی، نفراتی که کمتر دیده شدند را در ۸ روز مورد ارزیابی قرار می‌دهند تا انتخاب‌های دقیقی صورت بگیرد، سپس اردوی اصلی از ۱۶ مهر آغاز و تا ۲۴ همین ماه ادامه خواهد داشت. نکته جالب حضور رضا شکاری و امید نورافکن، ۲ لژیونر فوتبال کشورمان در اردو‌های تیم ملی است. این ۲ بازیکن به علت حضور نداشتن بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در زمان فیفا دی، در اردوی تیم ملی امید حضور نداشتند، اما به دلیل اینکه دور جدید اردو‌های تیم ملی در تعطیلات فیفا دی (FIFA DAY) است، این ۲ بازیکن به جمع شاگردان کرانچار اضافه خواهند شد.

 

در ابتدا قرار بود ملی پوشان برای برگزاری تورنومنت دوستانه و چند دیدار تدارکاتی راهی چین شوند، اما طبق شنیده‌ها و بر اساس اعلام به بازیکنان تیم ملی، این اردو لغو شده و مسئولان در صدد هستند تا به جای حضور در چین، ۱۶ مهر ماه راهی قطر شوند.

تیم ملی امید پس از کسب یک پیروزی، یک تساوی و شکست مقابل تیم‌های کره شمالی، عربستان سعودی و میانمار در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در مرحله حذفی و در تقابل با کره جنوبی از گردونه مسابقات حذف شد و کادر فنی تیم امید در صدد است تا با دعوت از بازیکنان لیگ برتری و شاغل در لیگ برتر امید‌های کشور، آماده طلسم شکنی و صعود به المپیک ۲۰۲۰ شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264043

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر