1

استاندار خوزستان: خواب تروریست‌ها برای ایران تعبیر نمی‌شود

  • کد خبر : 264058
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

استاندار خوزستان در حاشیه عیادت از مجروحان حمله تروریستی اهواز گفت: تروریست‌ها و همه کسانی که برای ایران خواب‌های بد دیده‌اند، تاکنون خواب‌هایشان تعبیر نشده است و نخواهد شد.

تیراندازی در حین برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز

استاندار خوزستان در حاشیه عیادت از مجروحان حمله تروریستی اهواز گفت: تروریست‌ها و همه کسانی که برای ایران خواب‌های بد دیده‌اند، تاکنون خواب‌هایشان تعبیر نشده است و نخواهد شد.

به گزارش افق نیوز/ غلامرضا شریعتی امروز ۳۱ شهریورماه حاشیه عیادت از مجروحین حمله تروریستی اهواز در بیمارستان‌های امیر کبیر، رازی و بقایی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حادثه تروریستی امروز اهواز یک حمله کور تروریستی بود. این حمله به سمت مردم و عوامل اجرایی برگزاری مراسم رژه نیروهای انتظامی اتفاق افتاد.

وی افزود: پیروان صدام و کسانی که در عمل پیروان راه او بودند امروز در حمله‌ای کور و تروریستی به مردم اهواز حمله کردند و جان جوانان، زنان و حتی خردسالان را هدف قرار دادند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اتفاقی که امروز افتاد را صدام نیز در گذشته انجام داده بود. صدام به دلیل قدرتش این کار را در حجمی وسیع‌تر انجام داد و این افراد اقدام تروریستی خود را در حجمی کوچک‌تر انجام دادند.

شریعتی با بیان اینکه حرکت کور به هیچ جا نمی‌رسد، گفت: در طول ۴۰ سال گذشته تاکنون چنین حرکت‌هایی باعث همراهی بیشتر مردم و نظام شده و به آن استحکام بخشیده است. تروریست‌ها و همه کسانی که برای ایران خواب‌های بد دیده‌اند، تاکنون خواب‌هایشان تعبیر نشده است و نخواهد شد.

وی اظهار کرد: سردارانی که امروز در جایگاه بودند، مانند سربازان بدون اینکه به خود ترسی راه دهند شجاعانه ایستادند و از مردم دفاع کردند. این کارها مایه امید است و نشانگر آن است که هیچ فاصله‌ای میان مردم، مسئولان و نظام نیست و نخواهد بود.

استاندار خوزستان بیان کرد: تلاش ما بر این است که مداوای مجروحان با جدیت پیگیری شود. روند کار بسیار خوب بوده است و از پزشکان و پرستاران استان خوزستان در این زمینه تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264058

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر