2

تراکتور سازی بدون توشاک هم مدعی است!

  • کد خبر : 264059
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

توشاک مربی بزرگی است، ولی بعید می‌دانم رفتن او تأثیر منفی روی تراکتورسازی داشته باشد. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و چند ملی‌پوش ایران و همچنین چند بازیکن خارجی باکیفیت برای این تیم بازی می‌کنند. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اگر تیم ما آرامش داشته باشد می‌توانیم جز مدعیان قهرمانی باشیم.

 عبدالله حسینی در مورد آخرین وضعیت پدیده در آستانه بازی با تراکتورسازی گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و در این هفته‌ها طوری نتیجه گرفتیم که حالا همه تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی تیم ما باز می‌کنند. فردا هم بازی سختی برابر تراکتورسازی داریم، ولی باید برنده شویم تا جایگاه‌مان را در صدر جدول محکم‌تر کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا جدایی جان توشاک می‌تواند کار پدیده را در بازی فردا آسان‌تر کند؟»، تأکید کرد: توشاک مربی بزرگی است، ولی بعید می‌دانم رفتن او تأثیر منفی روی تراکتورسازی داشته باشد. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و چند ملی‌پوش ایران و همچنین چند بازیکن خارجی باکیفیت برای این تیم بازی می‌کنند. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به شانس این تیم برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی گفت: ما تیم خوبی داریم و پتانسیل فنی تیم طوری است که می‌توانیم با حمایت هواداران و مسئولان باشگاه در کورس قرار بگیریم. فقط مسئله مهم این است که مسئولان خیلی زود فکری به حال تیم پدیده کرده و مشکلات مالی ما را برطرف کنند. اگر تیم ما آرامش داشته باشد می‌توانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264059

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر