4

ادامه حملات سایبری به پایگاه خبری تحلیلی افق

  • کد خبر : 2641
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۰:۰۷

در پی ایفای نقش موثر سایت خبری تحلیلی افق در افشای اهداف شوم شیطان بزرگ  آمریکایی های جنایتکار ، انگلیسی‌ها ، صهیونیست ها و جریان فتنه  این سایت  را مورد حمله هکری قرار دادند. به گزارش معاونت فناوری سایت خبری تحلیلی افق در راستای اجرای اهداف شوم استکبار جهانی آمریکا و صهیونیست و اختصاص هزینه […]

در پی ایفای نقش موثر سایت خبری تحلیلی افق در افشای اهداف شوم شیطان بزرگ  آمریکایی های جنایتکار ، انگلیسی‌ها ، صهیونیست ها و جریان فتنه  این سایت  را مورد حمله هکری قرار دادند.

به گزارش معاونت فناوری سایت خبری تحلیلی افق در راستای اجرای اهداف شوم استکبار جهانی آمریکا و صهیونیست و اختصاص هزینه ۲۵ میلیون دلاری توسط وزارت امور خارجه آمریکا برای حمله سایبری به سایت های تاثیرگذار  سایت خبری افق شاهد حملات شدید سایبری بوده است.

معاونت فناوری سایت خبری تحلیلی افق اظهار داشت: دموکراسی آمریکائی یعنی این که تنها موافق حق اظهار نظر و زندگی دارد و مخالف بایستی هر طور شده نابود گردد و بر خلاف شعار عده ای عنصر فتنه گر داخلی مبنی بر زنده باد مخالف شاهد تناقض آشکار در رفتار این جریان فتنه گر هستیم.

معاونت فناوری سایت خبری تحلیلی افق افزود: از اواسط سال گذشته دائماً با حملات شدید سایبری مواجه بودیم که بعضا در زمانهای مناسبتی این امر رخ می داد که با انجام تدبیرات لازم تا حدودی مشکلات برطرف و برخی مواقع باعث بروز مشکل در امر اطلاع رسانی پایگاه افق بود.

این معاونت درباره  نوع حمله یادآور شد: از روز پنج شنبه از ساعت ۱۸ حمله شدید DDOS بر روی سایت ofoghnews.ir آغاز شد. با توجه به اینکه آدرس مبدا حمله کنندگان دستکاری شده بود،در ابتدا کنترل وضعیت مقداری دشوار بود،اما با شگردهایی  اعمال شده از سوی مدیریت سرور مشکل تا حدودی رفع گردید.

در حملات دی داس سعی می‌شود با ارسال درخواست های زیاد و اشغال  پردازنده ، دسترسی کاربران را به سایت دشوار و یا غیرممکن سازند. حملات موثر نیاز به تجهیزات خاص ، پهنای باند و دانش بالا دارد.

وضعیت فعلی  سایت هم اکنون سایت پایدار است و کاربران داخل و خارج کشور می‌توانند به اخبار دسترسی داشته باشند. البته حملات با شدت به نوعی دیگر  ادامه دارد که در حال رفع و جلوگیری از ایجاد خلل در اطلاع رسانی می باشیم.

حملاتی که در چند ماه گذشته به سایت افق شد و هم اکنون نیز ادامه دارد، نیازمند صرف هزینه بالااست که تامین هزینه لازم جهت اجاره پهنای باند و تجهیزات فراتر از توان کاربران و افراد  عادی است.

لذا در پایان معاونت فناوری سایت خبری تحلیلی افق از مسئولین کشوری و سیاست خارجی تقاضا می کند با توجه به بودجه عظیم اختصاص یافته برای حملات سایبری توسط دشمنان ایران اسلامی با طرح شکایت به دادگاه های بین المللی در پی استیفای حقوق جمهوری اسلامی باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2641

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر