5

ترافیک سنگین معابر تهران در روز نخست مهر/ پیش‌بینی ترافیک سنگین شامگاهی

  • کد خبر : 264114
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۶

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در نخستین روز از مهرماه را تشریح کرد و از پیش‌بینی ترافیک سنگین عصرگاهی و شامگاهی در برخی معابر خبر داد.

ترافیک

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در نخستین روز از مهرماه را تشریح کرد و از پیش‌بینی ترافیک سنگین عصرگاهی و شامگاهی در برخی معابر خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در نخستین روز از مهرماه اظهار کرد: برابر پایش های انجام شده بار ترافیکی امروز در تهران از ساعت ۶ صبح آغاز شده به طوری که از همان ساعات حجم ترافیک در بزرگراه های همت ، حکیم، نواب ، چمران، یادگار امام ، شهید لشگری ، شیخ فضل الله نوری ، مدرس و غیره به اوج خود رسیده و شاهد ترافیک سنگین در این معابر بودیم.

رازقی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در بزرگراه های صیاد شیرازی ، چمران ، نواب، شهید لشگری و یادگار امام ، سنگین گزارش شده گفت: همچنین در خیابان های انقلاب ،آزادی و دماوند نیز حجم ترافیک سنگین است.

به گفت رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت، در دیگر معابر ترافیک پر حجم تر از روزهای قبل بوده و نیمه سنگین گزارش شده است.

رازقی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود وضعیت ترافیک صبحگاهی تا حوالی ساعت ۹ صبح امروز به همین شکل ادامه داشته باشد ، خاطرنشان کرد« پیش بینی های ما حاکی از این است که طی دو مرحله دیگر شاهد افزایش حجم ترافیک در معابر خواهیم بود، یکی حوالی ساعت ۱۱ تا ۱۳ و دیگری ترافیک عصرگاهی و شامگاهی که پیش بینی می شود سبب سنگینی حجم ترافیک در معابر به ویژه معابر هسته مرکزی و شبکه بزرگراهی پایتخت شود

رازقی با اشاره به وضعیت ترافیکی در روزهای نخست مهر ماه به شهروندان توصیه کرد که از انجام سفرهای غیر ضروری در شهر خودداری کرده و تا حد ممکن نیز از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس برای جابجایی در شهر استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین آن دسته از شهروندانی که به هر دلیل حاضر به استفاده نکردن از وسیله نقلیه عمومی نیستند لازم است توجه داشته باشند که از توقف خودرو و پارک کردن آن در محل های غیرمجاز و به شکل دوبله و هر نوعی که سبب اختلال در ترافیک شود، خودداری کنند.

به گفته رازقی، ماموران پلیس راهور در آماده‌باش کامل بوده و نسبت به مدیریت و روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264114

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر