2

افسوس بزرگ هواداران استقلال در آستانه دیدار با پرسپولیس

  • کد خبر : 264396
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

اما صلابت لازم در خط دفاع را ندارد و هواداران به خوبی می‌دانند که تیم فوتبال پرسپولیس روی این نقاط ضعف به خوبی کار کرده است و این روز‌ها استقلالی‌ها حسرت از دست دادن دو ستاره بزرگ تیمشان را در فصل نقل و انتقالات می‌خورند.

هواداران استقلال در آستانه دربی ۸۸ در قبال از دست دادن امید ابراهیمی و مجید حسینی افسوس می‌خوردند.

تیم فوتبال استقلال در حالی که لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بسیار امیدوار است که با پیروزی در دربی ۸۸ مقابل رقیب سنتی خود پرسپولیس بتواند دوباره به شرایط ایده آل برگردد و البته در این راه مشکلات زیادی دارد.
عمده‌ترین مشکل استقلال در دیدار‌های اخیر نبود هافبک خلاق و بازی ساز در ترکیب این تیم است که دغدغه اصلی هواداران محسوب می‌شود و امید ابراهیمی در چند سال اخیر این وظیفه را به خوبی انجام می‌داد، با جدایی امید ابراهیمی از تیم فوتبال استقلال هنوز این نقیصه برطرف نشده است و یکی از نگرانی‌های عمده هواداران برای این بازی محسوب می‌شود.
در بخش دیگری از نقاط ضعف استقلال باید به منطقه دفاعی این تیم اشاره کرد جایی که با حضور مجید حسینی در فصل گذشته یکی از نقاط قوت استقلال محسوب می‌شد و در فصل اخیر اگر چه استقلال گل‌های زیادی دریافت نکرده است، اما صلابت لازم در خط دفاع را ندارد و هواداران به خوبی می‌دانند که تیم فوتبال پرسپولیس روی این نقاط ضعف به خوبی کار کرده است و این روز‌ها استقلالی‌ها حسرت از دست دادن دو ستاره بزرگ تیمشان را در فصل نقل و انتقالات می‌خورند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264396

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر