1

کری خوانی مدیر فنی تیم فوتبال استقلال برای پرسپولیسی ها : من کفه برد را به نفع استقلال سنگین‌تر می‌بینم

  • کد خبر : 264412
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از حذف شدن استقلال از آسیا و جایگاه تیم در جدول رده‌بندی بازیکنان انگیزه لازم را دارند تا پرسپولیس را شکست بدهند.

نصراالله عبداللهی - نصرااله عبداللهی - نصر الله عبداللهی نصرالله عبداللهی - نصراله عبداللهی - نصراله عبداللهى

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از حذف شدن استقلال از آسیا و جایگاه تیم در جدول رده‌بندی بازیکنان انگیزه لازم را دارند تا پرسپولیس را شکست بدهند.

نصرالله عبداللهی مدیر فنی و مشاور سرپرست باشگاه استقلال ، در خصوص آخرین شرایط آبی‌پوشان قبل از دربی حساس پایتخت صحبت‌هایی را انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید.

در آستانه بازی استقلال و پرسپولیس هستیم و دیدگاه شما از این مسابقه چیست؟

نصرالله عبداللهی:

شرایط استقلال خوب است، بچه‌ها تمرین می‌کنند و خود را آماده مسابقه می‌کنند. تیم در بازی‌های قبل عملکرد خوبی داشت و فقط بدشانسی آورد.

اما روند نتیجه‌گیری استقلال در لیگ برتر به شکلی نیست که طرفداران راضی باشند. شما فکر می‌کنید در این بازی استقلال می‌تواند نتیجه بگیرد؟

نصرالله عبداللهی:

دربی با سایر بازی‌ها فرق می‌کند. اگر روز یک تیم باشد، شما شک نکنید که آن تیم برنده است. در سال‌های گذشته هم دیده‌ایم این بازی ربطی به جدول و جایگاه‌ها ندارد.

شما فکر می‌کنید کدام تیم برنده بازی باشد؟

نصرالله عبداللهی:

من کفه برد را به نفع استقلال سنگین‌تر می‌بینم، دلیلش هم این است که تا به اینجا تیم نتیجه نگرفته و بازیکنان مصمم هستند که جبران کنند. مطمئناً طرز تفکر بازیکنان استقلال نسبت به بازی‌های دیگر در این بازی فرق خواهد کرد.

البته پرسپولیسی‌ها چون در فصل نقل و انتقالات یارگیری نکرده‌اند معتقدند خسته‌تر از استقلال هستند چون در طول بازی‌های گذشته فقط از ۱۳ الی ۱۴ بازیکن استفاده کردند.

نصرالله عبداللهی:

ما هم در بازی‌های آسیایی حضور داشتیم ولی در هر حال تعدادی از بازیکنانمان مصدوم بودند و از آنها استفاده نکردیم. یکسری از بازیکنان در این مدت در کلینیک بودند. در همین بازی گذشته چشمی و اسماعیلی غایب بودند. به هر صورت ما هم با چنین مشکلاتی مواجه بوده‌ایم.

این روزها مهاجمان استقلال کمتر گل می‌زنند و شرایط برای آنها سخت شده است. فکر می‌کنید در این بازی گره گلزنی آنها باز می‌شود؟

نصرالله عبداللهی:

این بازی سخت است. دربی همیشه سخت بوده و کار برای بازیکنان در زمین آسان نیست. طبیعتاً مهاجمان استقلال هم انگیزه دارند. از آن سو تیم حریف هم برای اینکه دل هوادارانش را شاد کند با تمام قوا به زمین می‌آید، ولی من معتقدم جایگاه استقلال در جدول رده‌بندی و اینکه تیم از آسیا حذف شده انگیزه استقلال را دوچندان کرده است.

البته عقب افتادن دربی سوپرجام هم در این مسائل تأثیر داشت و صحبت‌هایی پیرامون این مسابقه را بیشتر کرد.

نصرالله عبداللهی:

دربی سوپرجام را می‌شد برگزار کنند. ما آن زمان خواسته بودیم این بازی را عقب بیندازند ولی به ما اعلام کردند زمان نداریم و برنامه‌هایمان جا نمی‌دهد اما من از شما سؤال می‌کنم چطور برای بازی‌های بعد توانستند جا باز کنند اما برای آن دربی این کار را نکردند؟ مگر دو بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان را عقب نینداختند؟ پس این رفتار سازمان لیگ نشان داد که می‌توانستند دربی را هم به تعویق بیندازند. متأسفانه این کار را انجام ندادند و شائبه ایجاد شد.

صحبت شما با هواداران استقلال که این روزها از شرایط تیم ناراحت هستند چیست.

نصرالله عبداللهی:

کادر فنی استقلال در تلاش هستند که تیم شرایط خوبی پیدا کند. آنها فصل گذشته توانایی خودشان را نشان دادند. شفر مربی باتجربه‌ای است و بازیکنان استقلال نیز انگیزه زیادی دارند. ان‌شاءالله که دست به دست هم بدهند تا در این بازی موفق شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264412

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر