3

۹۰ هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۲۰۰ تحویل مشتریان شده است

  • کد خبر : 264489
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۲۰۰ تولید و به مشتریان گروه خودروسازی سایپا تحویل شده است.

به گزارش سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس برنامه ریزی تولید خود توانسته روند تولید را با وجود مشکلات متعدد ادامه دهد و بر همین اساس تاکنون نزدیک به ۹۰ هزار دستگاه از محصولات ایکس ۲۰۰ را به مشتریان تحویل دهد.

بر اساس این گزارش در شش ماه ابتدایی سال تعداد ۸۹ هزار و ۳۶۹ دستگاه از محصولات تیبا ۲، تیبا، ساینا و کوییک تولید و به مشتریان تحویل شده است.

این گزارش می افزاید: تا پایان شهریور ماه سال جاری محصول تیبا۲، تعداد ۳۸ هزار و ۵۶۱ دستگاه، تیبا، ۲۸ هزار و ۲۸۰ دستگاه، ساینا، ۲۰ هزار و ۵۶۵ دستگاه و کوییک،  هزار و ۹۶۳ دستگاه تولید و تحویل مشتریان شده است.

همچنین در شهریور ماه تعداد ۹۹۷۱ دستگاه از گروه ایکس ۲۰۰ تحویل مشتریان شده که خودروهای تیبا۲، تیبا، ساینا و کوییک به ترتیب ۴۰۴۹، ۲۹۸۰، ۲۷۱۹ و ۲۲۳ دستگاه بوده است.

گفتنی است روند تولید و تحویل محصولات گروه سایپا با وجود مشکلات همچنان ادامه دارد و گروه سایپا با تامین به موقع قطعات، تحویل خودروهای خود را همچنان به مشتریان محترم ادامه می دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264489

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر