2

زنوزی باید به طور مستقیم با اخباری مذاکره کند/فولاد او را در شرایط بدی گذاشت

  • کد خبر : 264501
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

افق نیوز/ مدیر برنامه‌های‌ محمد رضا اخباری دروازه‌بان سابق سایپا، گفت: اگر تراکتورسازی واقعا به اخباری علاقه دارد، شرطی وجود ندارد و محمدرضا زنوزی مستقیما با اخباری مذاکره کند.

خبرگزاری فارس: زنوزی باید به طور مستقیم با اخباری مذاکره کند/فولاد او را در شرایط بدی گذاشت

محمدرضا اخباری در مورد وضعیت این بازیکن که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود، گفت: سایپا مشکلات زیادی را برای جدایی اخباری به وجود آورد و روزی با جدایی او توافق شد که یک روز از نقل و انتقالات باقی مانده بود. در همان مدت فولاد خوزستان با اخباری مذاکره کرد اما سایپا از رقم پیشنهادی فولاد ۴۵٠ میلیون را می‌خواست و رقم چندانی برای اخباری نمی‌ماند. اخباری مجبور به توافق بسیار بدی با سایپا شد و علاوه بر اینکه ٢٠٠ میلیون بدهی این باشگاه را بخشید ١٠٪؜ قرارداد بعدی‌اش را هم باید به سایپا بدهد. سایپا شرایط را به گونه‌ای  جلو برد که او مجبور به پذیرش این شرایط شد.

وی افزود: پس از دریافت رضایتنامه از سایپا دوباره با مدیران فولاد خوزستان مذاکراتی متعدد داشتیم و آنها شرایط مالی خود را بارها تغییر دادند و محمد رضا با وجود علاقه به رفتن به این تیم پیشنهادش را رد کرد. او برای شرایطی که باشگاه فولاد برای دریافت رضایت نامه از سایپا داشت حاضر به این توافق بد شد تا خود ضرر کند اما فولاد رقم رضایت نامه زیادی به سایپا پرداخت نکند. اما اکنون فولاد با پیشنهاد پایین اخباری را در شرایط بدی قرارداد.

وی در مورد تراکتورسازی و شایعه حضور در این تیم هم گفت: تراکتورسازی خانه اول و آخر اخباری است. آنقدر مردم تبریز به او لطف کرده‌اند که او عاشق تراکتور‌سازی و مردم آذربایجان است. روزی نیست که مردم عزیز آذربایجان برای حضور او در تراکتورسازی پیغام‌های بیشماری ندهند. علاقه دو طرفه است‌.در این مدت افراد مختلفی برای محمدرضا پیشنهاد تراکتورسازی را مطرح کرده‌اند اما پیشنهادها رسمی نبوده است و اگر تراکتورسازی واقعا به اخباری علاقه دارد شرطی وجود ندارد و محمدرضا زنوزی مستقیما با اخباری مذاکره کند.اخباری هیچ وقت برای مردم آذربایجان و تراکتور سازی شرطی ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر