2

طلسم استقلال شکسته نشد ؛ شفر در مسیر منصوریان !

  • کد خبر : 264592
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

افق نیوز/سال دوم مربیگری شفر در استقلال، از دوران منصوریان هم سخت‌تر شده است.

سال دوم مربیگری شفر در استقلال، از دوران منصوریان هم سخت‌تر شده است.

دربی تهران هم طلسم استقلال را نشکست و آن‌ها همچنان، نه می‌برند و نه حتی گل می‌زنند. استقلال در دربی این هفته تهران، نمایشی ضعیف داشت. تیم شفر موقعیت چندانی روی دروازه پرسپولیس نساخت و در یک بازی بی روح از هر دو طرف، به مساوی بدون گل رسید. با یک بازی کمتر، آن‌ها ۸ امتیاز از پرسپولیس عقب هستند و با تعداد بازی مساوی هم ۸ امتیاز از پدیده دیگر مدعی قهرمانی لیگ عقب افتاده‌اند.

نکته عجیب اما، تعداد بردهای تیم شفر است. استقلال این فصل ۷ بازی در لیگ برتر و ۲ بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و فقط، توانسته تراکتورسازی را شکست دهد. یک برد از ۹ بازی، بدترین آمار استقلال، در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. سال اول منصوریان که استقلال، اوضاع خوبی نداشت، از ۹ بازی ابتدایی لیگ سه برد بدست آورد. فصل پیش هم وقتی شفر روی نیمکت استقلال نشست، آن‌ها از ۹ بازی‌شان ۲ برد داشتند. حالا اما استقلال با یک برد در ۹ بازی، هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و هم در لیگ برتر، هفته به هفته از قهرمانی دورتر می‌شود.

رکورد عجیب‌تر استقلال، وضعیت گلزنی آن‌ها در لیگ برتر است. استقلال، در ۷ هفته ابتدایی لیگ، فقط در دو بازی موفق به گلزنی شده است. شرایطی شبیه منصوریان فصل پیش، که شغلش در استقلال را از دست داد. لیگ شانزدهم هم استقلال با وجود شروع ضعیف در لیگ، اوضاع خوبی در حمله داشت و در ۶ بازی از ۷ بازی ابتدایی‌اش گل زد.

دیر شروع شدن آماده‌سازی، ستاره‌های جدا شده آن‌ها و ناکامی خریدهای جدید، دوباره از استقلال، چهره‌ای ناکام ساخته است. استقلالی که کمتر از دو فصل گذشته برده و در گلزنی هم با وجود گرو و تبریزی و باقری، به اندازه فصل قبل بد کار می‌کند. سندروم سال دوم استقلال، فعلا به شفر هم مثل منصوریان رحم نکرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264592

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر