3

سامان قدوس مزد درخشش در فرانسه را گرفت

  • کد خبر : 264606
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

درخشش سامان قدوس در بازی برابر رن از چشم کارشناسان نشریه اکیپ فرانسه دور نماند و او در تیم منتخب هفته لیگ این کشور قرار گرفت.

سامان قدوس

درخشش سامان قدوس در بازی برابر رن از چشم کارشناسان نشریه اکیپ فرانسه دور نماند و او در تیم منتخب هفته لیگ این کشور قرار گرفت.

افق نیوز/ در ادامه هفته هفتم رقابت‌های لیگ فرانسه آمیان چهارشنبه شب در ورزشگاه خانگی خود از رن پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. سامان قدوس در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و ۸۲ دقیقه بازی کرد. او موفق به گلزنی نشد اما دو پاس گل داد تا ستاره تیمش لقب گیرد.

نشریه معتبر اکیپ علاوه بر اینکه قدوس را بهترین بازیکن دیدار با رن معرفی کرد، به این بازیکن نمره ۷ از ۱۰ را داد تا او در تیم منتخب هفته لیگ فرانسه قرار گیرد.

قدوس پیش از این دیدار نیز دو بار توانسته بود برای تیمش گلزنی کند که یکی از گل‌های او از روی ضربه ایستگاهی بود تا مورد تمجید رسانه های فرانسوی قرار گیرد.

آمیان در هفته هشتم لیگ فرانسه باید فردا شنبه در زمین تیم فوتبال کان به میدان برود. دیداری که به احتمال زیاد سامان قدوس بازیکن باارزش ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گیرد.

منبع: وب سایت برنامه نود
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264606

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر