1

پرنده خوشبختی روی شانه های ستاره پرسپولیس؛ شانس به سلاح پنهان برانکو رو کرد!

  • کد خبر : 264746
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۰

کنار رفتن یک مهره آن هم در پست مهم خط دفاع بدترین خبر ممکن بود و حالا این تیم در آستانه بازی‌های حساس آسیایی و ادامه رقابت‌های لیگ و جام حذفی تا قبل از باز شدن پنجره زمستانی باید با شرایطی سخت‌تر از قبل برابر رقبا صف‌آرایی کند.

Image result for ‫شایان مصلح‬‎

ماهینی آخرین بازیکنی بود که با کنار رفتنش جا را در ترکیب اصلی پرسپولیس برای مصلح باز کرد

دربی شماره ۸۸ پایتخت اگر گل، هیجان و زیبایی نداشت ولی برای پرسپولس تلفات داشت و حسین ماهینی با مصدومیت در این بازی و تشخیص پارگی رباط صلیبی از سوی پزشک تیم فهمید باید تا پایان فصل خانه نشین شود. در شرایط سخت و بحرانی پرسپولیس که به شدت با کمبود بازیکن مواجه است و دست برانکو حتی برای چینش ۱۱ نفر اصلی خودش هم بسته است، کنار رفتن یک مهره آن هم در پست مهم خط دفاع بدترین خبر ممکن بود و حالا این تیم در آستانه بازی‌های حساس آسیایی و ادامه رقابت‌های لیگ و جام حذفی تا قبل از باز شدن پنجره زمستانی باید با شرایطی سخت‌تر از قبل برابر رقبا صف‌آرایی کند. مصدومیت ماهینی اگر برای پرسپولیس، برانکو و تمام بازیکنان این تیم اتفاق بدی بود ولی شاید برایشایان مصلح اتفاق خوبی باشد چرا که حضورش بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی تضمین شده به نظر می‌رسد.

پرسپولیس که در لیگ شانزدهم با مشکل نداشتن یک دفاع چپ تخصصی همراه بود عزم خود را برای جذب یک بازیکن در این پست جزم کرده بود تا بتواند از کیفیت بالای انصاری در دفاع میانی استفاده کرده و از حضور متناوب او، ربیع‌خواه، احمدزاده و ماهینی در پست غیر تخصصی دفاع چپ معاف شود ولی تلاش‌ها برای جذب سعید آقایی از تراکتورسازی به نتیجه نرسید و گزینه بعدی برانکو شایان مصلح ، پدیده سپیدرود در لیگ یک بود که با وجود علاقه استقلال به جذب او، این بازیکن به اردوی پرسپولیس ملحق شد.

با این وجود شروع فصل نشان داد کار شایان مصلح برای حضور در ترکیب اصلی آسان نیست و جذب همزمان شجاع خلیل‌زاده برای دفاع میانی و انتقال انصاری به دفاع چپ، مصلح را نیمکت نشین کرد و او به جای فیکس بودن تبدیل به یک مهره تعویضی برای برانکو شد که عملکرد خوبی هم از خودش نشان داده بود.

شایان مصلح انگیزه خودش را از دست نداد و تلاش کرد و به ترکیب اصلی نزدیک شد ولی به هرحال ترافیک بازیکن خوب در پرسپولیس و اخلاق خاص برانکو که سخت به ترکیب خودش دست می‌زند همچنان مانع حضور ثابت این بازیکن در ترکیب اصلی می‌شد ولی پایان فصل هفدهم، بسته شدن پنجره پرسپولیس و جدایی نفراتی مثل صادق محرمی و فرشاد احمدزاده به نظر می‌رسید اینبار نوبت فیکس شدن مصلح است ولی بازهم جایی برای او در ترکیب اصلی و ثابت نبود و تنها وضعیت کمی نسبت به فصل قبل برای او بهتر شد و بیشتر به او بازی می‌رسید.

با این حال مصدومیت طولانی مدت ماهینی دیگر چاره‌ای جز فیکس کردن شایان مصلح برای برانکو نذاشته و این بازیکن پس از یک سال و خورده‌ای تلاش به حق خود در ترکیب اصلی سرخپوشان می‌رسد. اگر فرض را هم بر این بگذاریم که در پنجره زمستانی نفرات جدید جذب سرخپوشان می‌شوند و باز جا برای مصلح تنگ خواهد شد بازهم حداقل ۲ بازی حساس آسیایی، ۷ بازی در لیگ برتر و چند دیدار هم در جام حذفی تا آن زمان فرصت است و میدان خوبی در اختیار مصلح قرار می‌گیرد تا توانایی‌هایش را با استرس کمتری به برانکو و هواداران پرسپولیس نشان دهد.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264746

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر