1

درباره شایعه ای داغ که در فضای مجازی در مورد شفر دست به دست می چرخد !

  • کد خبر : 264807
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

شایعه عجیب اولتیماتوم به شفر در فضای مجازی و برخی رسانه ها دست به دست می چرخد اما آیا اصلا چنین موضوعی صحت دارد؟

Image result for ‫شفر‬‎

افق نیوز/شایعه عجیب اولتیماتوم به شفر در فضای مجازی و برخی رسانه ها دست به دست می چرخد اما آیا اصلا چنین موضوعی صحت دارد؟

بعد از شکست آبی پوشان مقابل السد قطر در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، شایعه‌ای اطراف کمپ استقلالی‌ها شنیده شد با این مضمون که وینفرد شفر رفتنی است و اگر در بازی برگشت مقابل السد نتواند استقلال را از حذف نجات بدهد و مقابل پرسپولیس نیز به برتری نرسد، جدایی اش قطعی است.
در این مورد، یکی از نزدیکان به باشگاه به ما گفت:

«اصلا چنین موضوعی مطرح نبوده و نیست. من هم این شایعه را شنیدم و فورا با خطیر و فتحی تماس گرفتم، اما هر دو نفر اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند تحت هر شرایطی،وینفرد شفر  در استقلال ماندنی است. نمی‌توانند او را به راحتی کنار بگذارند و اصلا منطقی هم نیست که چنین کاری کنند. ما هم مشکوک شدیم که این شایعه از کجا درز پیدا کرده تا اینکه پای دو کانال تلگرامی به میان آمد.»

این فرد اضافه کرد:

«وقتی بیشتر وارد ماجرا شدیم، فهمیدیم چند نفر از پیشکسوتان باشگاه که سابقه هدایت تیم را داشتند و یک مدیر سرشناس فوتبالی که قبلا نیز مدیر عامل باشگاه بوده، با ایجاد این شایعات قصد داشتند تا موقعیت وینفرد شفر را در تیم متزلزل جلوه دهند و زمینه جدایی این مربی را بسازند. آن‌ها نمی‌دانستند شفر چه محبوبیتی بین هواداران استقلال دارد و از این رو، تیرشان به سنگ خورد.»

در ادامه گفت و گوی مان با یکی از نزدیکان باشگاه، موضوع حمایت از شفر نیز مطرح شد:

«هم فتحی و هم سایر ارکان مدیریتی باشگاه، شایعات اینچنینی علیه شفر را رد کردند و به او این قول را دادند که خبری از اولتیماتوم نیست. جالب اینکه شفر از برخی خبرنگاران شنیده بود که باشگاه به او اولتیماتوم داده که همین امر هم نشان می‌دهد موضوع اولتیماتوم صحت ندارد، زیرا اگر باشگاه به این مربی آلمانی اولتیماتوم می‌داد، حداقل خودش ماجرا را می‌دانست و نیازی به تکذیب کردن آن نداشت!»

 

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264807

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر