1

شایعه نزدیک به واقعیت از باشگاه پرسپولیس ؛ این شایعه دهان به دهان می چرخد!

  • کد خبر : 264858
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۲۷

اینکه اتوبوس فروخته شده در حال حاضر چنین نیست و البته ما برای سند زدن آن به نام باشگاه با مشکل مواجه شده ایم. باتوجه به اینکه باشگاه پرسپولیس یک نهاد دولتی است شرایط و موانع خاص خود را برای این انتقال داراست.

باشگاه پرسپولیس ۲ فصل پیش از اتوبوس منحصر به فرد که با امکانات جالب توجه برای بازیکنان ترتیب داده بود رونمایی و فصل پیش آن را استفاده کرد.

علی اکبر طاهری مدیرعامل وقت پرسپولیس در راستای کارهای زیرساختی خود در این باشگاه توافق برای در اختیار گرفتن یک دستگاه اتوبوس اختصاصی و مجهز به امکانات لازم سفرهای درون شهری را اعلام کرد. در این رابطه آنها چندی بعد با حضور در کرمان از کارهای مقدماتی طراحی و رنگ آمیزی این اتوبوس نیز پرده برداری کردند و در نهایت در اواخر فصل شانزدهم آن را طی مراسمی در اختیار گرفتند. اتوبوسی با صندلی های مجهز و راحت برای بازیکنان و همچنین وسایل ابتدایی سرگرمی در حین سفرهای داخل شهری با قرار گرفتن مانیتورها و … .

اکنون از اواخر فصل گذشته تا به امروز خبری از این اتوبوس اختصاصی برای سفرهای پرسپولیس و همچنین انتقال آنها از هتل به استادیوم یا فرودگاه نیست تا شایعه نزدیک به واقعیت فروش آن جدی تر از گذشته دهان به دهان بچرخد.

مشکلات مالی این باشگاه از فصل گذشته تا به امروز و همچنین فشارهایی که در خصوص پرداخت مطالبات گذشته برعهده مدیران کنونی شکل گرفته باعث شده تا این شائبه خیلی نزدیک به واقعیت به جریان بیفتد. هرچند برخی منابع با اعلام این موضوع که آرم و علائم روی اتوبوس باعث شده بود تا آنها مجوز تردد را به دست نیاورند نیز در این میان به وجود آمده است.

پندار خمارلو مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس هرچند پاسخ روشنی درباره این اتوبوس نمی دهد اما مدعی است شایعه فروش درست نیست و البته در دست بررسی قرار دارد. او در این زمینه به خبرنگار ما می گوید:

اینکه اتوبوس فروخته شده در حال حاضر چنین نیست و البته ما برای سند زدن آن به نام باشگاه با مشکل مواجه شده ایم. باتوجه به اینکه باشگاه پرسپولیس یک نهاد دولتی است شرایط و موانع خاص خود را برای این انتقال داراست.

با این حال علیرغم تکذیب ماجرای مربوط به فروش اتوبوس اختصاصی باشگاه در شرایط مالی سخت کنونی این تیم مشخص نیست به چه دلیل طی دیدارهای اخیر مدیران تیم ترجیح داده اند علیرغم اجاره سنگین حمل و نقل بازیکنان به استادیوم، هتل و فرودگاه از اتوبوس های اجاره ای استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264858

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر