3

چگونه شوهر دوم به قتل رسید + تصویر

  • کد خبر : 26489
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۱

این زن ۱۷ساله که لاله نام دارد متهم است شوهر دوم خود به نام بهنام را که کارمند کانون مسجدی در شیراز بود به قتل رسانده است

ادعای تازه‌عروس ۱۷ساله درباره قتل شوهر دوم:

من نکشتم، یک افغانی او را کشت
عروس ۱۷ ساله‌ای که به اتهام قتل شوهر دومش به قصاص محکوم شده است در نامه‌ای هویت افرادی را که ادعا می‌کند قاتلان اصلی هستند فاش کرد.
این زن ۱۷ساله که لاله نام دارد متهم است شامگاه ۲۹ فروردین دو سال پیش شوهر دوم خود به نام بهنام را که کارمند کانون مسجدی در شیراز بود به قتل رسانده است. طبق گواهی پزشکی قانونی بهنام بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده است.
پلیس شیراز بعد از اینکه جنازه این مرد را در دفتر کانون مسجد یافت با توجه به اظهارات شهود به لاله ظنین شد و این زن در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد. لاله گفت: «بهنام از اقوام مادرم بود و بعد از جدایی از همسر اولم سه ماه قبل با او ازدواج کردم. مشکل من و بهنام زمانی شکل گرفت که من از عابربانک او مبلغی پول برداشتم و بهنام تهدید کرد از من شکایت می‌کند. من هم چون می‌ترسیدم نقشه قتلش را کشیدم. من او را دوست نداشتم اما به دلیل اینکه پدر و مادرم اذیتم نکنند به روی خودم نمی‌آوردم. روز حادثه پنج عدد قرص درد کلیه را پودر کردم و داخل یک قوطی آب میوه ریختم و به شوهرم دادم. بعد قرص آرامبخش در شیر حل کردم و به بهنام دادم و سپس سه آمپول هوا به یک دستش و دو آمپول هوا به دست دیگرش زدم آخر سر سیم ‌شارژ لپ‌‌تاپ را برداشتم و دور گردنش پیچیدم و او را خفه کردم.»
لاله بعد از این اعترافات بازداشت شد اما قبل از اینکه نوبت محاکمه وی فرابرسد در نامه‌ای خطاب به قضات نوشت دو مرد و یک زن که او آنها را نمی‌شناسد بهنام را به قتل رسانده‌اند. زن جوان ادعا کرد قاتلان او را وادار کردند به شوهرش آمپول هوا تزریق کند اما خود آنها بهنام را خفه کردند. لاله در دادگاه نیز این اظهارات را تکرار کرد ولی دفاعیات او مورد قبول هیات قضات شعبه پنج دادگاه کیفری استان فارس قرار نگرفت و وی به قصاص محکوم شد و این حکم به تایید دیوان‌عالی کشور نیز رسید.
پس از آن وکیل لاله با طرح ادعای بی‌گناهی موکلش خواستار اعاده دادرسی شد و به این ترتیب پرونده روی میز دادستان کل کشور قرار گرفت. اکنون لاله در نامه‌ای دیگر هویت دو نفر از افرادی را که مدعی است قتل را انجام داده‌اند، فاش کرد. او در این نامه نوشته است: «وقتی یکی از دوستانم به نام ناهید فهمید من با شوهرم مشکل دارم و دوست دارم او را بکشم به من گفت کمی‌ پول بیاور من کسی را می‌شناسم که پول می‌گیرد و آدم می‌کشد من هم از کمد پدرم پول دزدیدم و به ناهید دادم او هم به آن دو مرد داد. یکی از آنها افغانی است و یوسف نام دارد. دیگری را نمی‌شناسم اما زنی که در محل قتل بود ناهید بود.»
در همین حال این زن که اکنون در انتظار بررسی درخواست اعاده دادرسی است، جزییاتی از زندگی‌اش را فاش کرد و گفت: «۱۵ساله بودم که پدرم من را به زور به نوه‌ عمه‌اش داد. می‌گفت دختر باید زود شوهر کند و تو هم با این مرد خوشبخت می‌شوی. شوهر اولم مرد بدبینی بود. او فکر می‌کرد من با مردان دیگری رابطه دارم و در دو هفته‌ای که همسرش بودم چندین بار مرا کتک زد. او فحاشی هم می‌کرد. وقتی پدرومادرم قبول کردند از شوهر اولم جدا شوم فکر می‌کردم همه چیز تمام می‌شود و دوباره به زندگی عادی برمی‌گردم اما بعد از جدایی آنها دست بردار نبودند و برای من دنبال شوهر می‌گشتند. تا اینکه این‌بار بهنام به خواستگاری‌ام آمد. به این ازدواج هم راضی نبودم. می‌خواستم زندگی خودم را بکنم و با دوستانم باشم و درس بخوانم اما مادرم می‌گفت حالا تو یک زن مطلقه هستی و هر فرصتی که گیرت می‌آید باید غنیمت بدانی. برای چنین زنی فرصت ازدواج کمتر‌ گیر می‌آید. آنقدر به من فشار آوردند که مجبور شدم قبول کنم. با اینکه هیچ‌ علاقه‌ای به بهنام نداشتم اما جوری وانمود می‌کردم انگار دوستش دارم. می‌خواستم از دست حرف‌های پدر و مادرم راحت شوم. تنها کسی که دوست من بود و برایش در این‌باره صحبت می‌کردم ناهید بود.»
بنا بر این گزارش رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد و لاله امیدوار است با درخواست او برای محاکمه مجدد موافقت شود.
روزنامه شرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26489

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]