1

اژه‌ای در زنجان خبر داد: محکومیت ۳ مفسد اقتصادی به “اعدام” و ۳۲ مفسد به “حبس”/ برخورد جدی دادستان‌ها با اخلالگران سیستم حمل‌و‌نقل

  • کد خبر : 264897
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه به دادستان‌های کشور دستور داده شده با اخلالگران حمل و نقل برخورد جدی کنند، گفت: ۳ مفسد اقتصادی به‌عنوان مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه از این ۳۵ نفر ۳ نفر به عنوان مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شده‌اند، گفت: البته حکم این‌ سه نفر غیر قطعی است‌ و اگر اعتراضی کنند دیوان عالی کشور بررسی می‌کند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه ۳۲ نفر دیگر محکوم به حبس شده‌اند، گفت: حکم این نفرات متفاوت بوده و بین ۱۵ سال، ۱۲ سال و غیر متغیر است.

وی از همکاری مردم صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم‌ این همکاری در راستای معرفی افراد ادامه داشته باشد.

اژه‌ای با بیان اینکه دشمن خیلی تلاش می‌کند مردم را ناامید و فضای جامعه را ملتهب کنند، گفت: کالاهای اساسی توسط دولت تدارک دیده است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی از مردم خواست تا اندازه نیازشان خرید کنند، گفت: متاسفانه رسانه‌های خارجی مردم را به سمت خرید‌های زیاد سوق می‌دهد‌ و مردم را نگران می‌کنند.

این‌مسئول با تاسف از اینکه برخی‌‌ها در سیستم حمل و نقل کشور به دستور دشمن در حمل و نقل کالا خلل ایجاد می‌کنند، گفت: آنهایی که که کامیون‌داران را تهدید می‌کنند و از تردد رانندگان جلوگیری می‌کنند، مجازات سختی دارند و به همه دادستان‌ها دستور داده شده با کمک نیروی انتظامی اقدام به دستگیری آن‌ها کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264897

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر