1

از نتایج ضعیف تا درز کردن خبر رختکن به بیرون

  • کد خبر : 264909
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱

” در سطوح بالای مدیران، صحبت هایی در مورد آینده سرمربی و تیم انجام خواهد شد. اصول اولیه انجام نشده و چیزی باید گفته شود.

ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که این باشگاه باید تصمیمات بزرگی در مورد آینده ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ، بگیرد.

منچستریونایتد روز گذشته مقابل وستهام با نتیجه ۳-۱ شکست خورد تا بدترین شروع در تاریخ رقابت های لیگ برتر را تجربه کند. این شکست چند روز بعد از آن اتفاق افتاد که آنها در جام اتحادیه با شکست مقابل دربی کانتی، از دور رقابت ها کنار رفتند. از سوی دیگر، رابطه مورینیو با تعدادی از بازیکنان تیمش تیره شده و حتی در تمرینات با پل پوگبا درگیری لفظی پیدا کرد. اکنون شایعاتی در مورد اخراج این مربی پرتغالی از منچستریونایتد شنیده می شود و فردیناند اعتقاد دارد مدیران یونایتد برای تصمیم گیری نباید بیش از این تعلل کنند.

ریو فردیناند به خبرنگاران گفت:

” در سطوح بالای مدیران، صحبت هایی در مورد آینده سرمربی و تیم انجام خواهد شد. اصول اولیه انجام نشده و چیزی باید گفته شود.

نباید اجازه داد چنین شرایطی در تمام طول فصل ادامه پیدا کند؛ دعوا در رسانه ها، درز کردن اخبار، بازیکنان در سمت رختکن و مورینیو و کادر فنی اش در سمت دیگر. اگر این شرایط ادامه پیدا کند، این یکی از بدترین فصول تاریخ باشگاه خواهد بود.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264909

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر