1

اتفاق عجیب برای مهدی طارمی در قطر ؛ حمله به مهدی طارمی!

  • کد خبر : 264911
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳

در شرایطی که مهدی طارمی نمایش موفقی از حیث گلزنی و تاثیر در نتایج الغرافه داشته، مورد انتقاد پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفته است.

در شرایطی که مهدی طارمی نمایش موفقی از حیث گلزنی و تاثیر در نتایج الغرافه داشته، مورد انتقاد پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفته است.
مهدی طارمی مهاجم ملی پوش الغرافه که در نیم فصل گذشته راهی قطر شد و پیراهن زرد این تیم را بر تن کرد علیرغم گلزنی در بیشتر دیدارهای این تیم، با توجه به از دست دادن چند موقعیت مورد انتقاد پیشکسوتان این باشگاه قرار گرفته است. این در حالی است که وسلی اسنایدر، هافبک هلندی این تیم حمایت ویژه‌ای از این بازیکن ایرانی داشته است.عادل خمیس، پیشکسوت الغرافه با اشاره به مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی ادامه داد:

با تمام احترامی که برای مهدی طارمی قائل هستم او یک بازیکن کاملا معمولی است. بازیکنان قطری زیادی بهتر از او هستند. این مهاجم در خط حمله تیم الغرافه خطرناک نیست. مهدی طارمی مهاجم اول تیم الغرافه است اما نگاهی کنید چند گل در لیگ ستارگان به ثمر رسانده است؟ مشاهده می‌کنید که گلی به ثمر نرسانده اما اجازه می‌دهند تا همچنان لژیونر و مهاجم اول تیم الغرافه بماند.

عادل خمیس در انتقادات خود به وسلی اسنایدر و آمادو، ۲ بازیکن دیگر خارجی تیم الغرافه نیز حمله کرده تا نشان دهد دست کمی از برخی پیشکسوتان داخلی ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264911

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر