0

واکنش عجیب ستاره تراکتور به احتمال حضور “فان خال” در تبریز!

  • کد خبر : 264941
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

بله ما با برنامه وارد زمین شدیم و انگیزه بسیار زیادی هم داشتیم. اگر همه بازی ها را اینطور بازی کنیم، می توانیم تا دقیقه ۶۰-۷۰ کار حریفان را تمام کنیم و همین تعداد گل بزنیم. البته زدن این تعداد گل هم تحقیر حریف است!

محمد طیبی می گوید محمد تقوی می تواند سرمربی آینده تراکتور باشد.

محمد طیبی در بازی با استقلال خوزستان عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست در جریان دومین کلین شیت پیاپی تیم تراکتور، عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او در گفتگویی نکات مختلفی را بیان کرد که در زیر می خوانید.

* موفق شدید استقلال خوزستان را با شش گل شکست دهید!

محمد طیبی گفت:– بله ما با برنامه وارد زمین شدیم و انگیزه بسیار زیادی هم داشتیم. اگر همه بازی ها را اینطور بازی کنیم، می توانیم تا دقیقه ۶۰-۷۰ کار حریفان را تمام کنیم و همین تعداد گل بزنیم. البته زدن این تعداد گل هم تحقیر حریف است!

*حضور آقای تقوی روی نیمکت تراکتور را چطور می بینید؟

محمد طیبی گفت:– آقای تقوی بسیار با دانش است و من مربیگری اش را خیلی قبول دارم. او با ما صحبت می کند و تاکید دارد که در ابتدا گل نخوریم، همان طور که دیدید دو کلین شیت با او به دست آوردیم. البته آقای توشاک هم مربی بزرگی بود و من در حدی نیستم که درباره مربی بزرگ و باتجربه ای چون جان توشاک صحبت کنم، برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

*حالا با این شرایط و وجود نام هایی چون لوییز فن خال، فکر میکنید تقوی بتواند مربی تراکتور شود؟

محمد طیبی گفت:– بله همانطور که گفتم ایشان خیلی با دانش هستند. به نظرم او می تواند چرا که کارنامه خوبی هم دارد، ما با آقای تقوی در ۲ بازی اخیر نتایج خوبی کسب کردیم. نظر هواداران قابل احترام است اما به نظرم ایشان می توانند سرمربی تراکتور شوند. چرا نشود؟

*آیا توشاک بعد بازی با صنعت نفت در رختکن خداحافظی کرد؟

محمد طیبی گفت:– خداحافظی؟ نه من همچین چیزی ندیدم! البته من چون می خواستم پیش خانواده بروم، زود رختکن و اردو را ترک کردم و رفتم. اما از بقیه بچه ها هم چیزی در این باره نشنیدم.

*اما مدیران تراکتور می گفتند او استعفا داده، مگر استعفا بدون خداحافظی می شود؟

محمد طیبی گفت:– نمی دانم، آقای زنوزی مدیر بسیار خوبی است و این مسائل پیش می آید. من لذت می برم از این که در تیم تراکتورسازیحضور دارم، تیمی که مالک این چنینی دارد و اینطور نظم و هدف گذاری دقیق در آن تعریف شده است.

*رابطه تان در تبریز با هواداران چطور است؟

محمد طیبی گفت:– در تبریز همه تراکتورسازی را دوست دارند و ما بازیکنان هم هواداران را دوست داریم. من در تمرینات با انگیزه بالا تمرین می کنم و تمام تلاشم برای موفقیت تراکتورسازی است. انشالله بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم و جام قهرمانی لیگ برتر را برای اولین بار تقدیم این مردم عاشق کنیم؛ این آرزوی همه ماست.

*به هواداران قول قهرمانی می دهید؟

محمد طیبی گفت:– قولی نمی دهم چون در فوتبال چیزی مشخص نیست و می تواند هر اتفاقی بیفتد. اما ما تمام تلاشمان را می کنیم و دیدید که پتانسیل قهرمانی هم داریم.

*بازی کنار اشکان دژاگه و مسعود شجاعی چطور است؟

محمد طیبی گفت:– این بازیکنان بسیار باتجربه هستند و لذت می بریم کنارشان بازی می کنیم. آن ها در بهترین تیم ها بازی کرده اند و بازیکنان بزرگی هستند. بعضی ها می گویند من از نبستن بازوبند کاپیتانی ناراضی هستم اما واقعا اینطور نیست، من اصلا دنبال این چیزها نیستم.

*حرف آخر؟

محمد طیبی گفت:حرفی نیست فقط از قول ما برای هواداران بنویسید که آن ها را خیلی دوست داریم و خیلی تشکر می کنم. تمام آرزوی ما خوشحال کردن آن ها است. بعد از بازی صنعت اتفاقاتی پیش آمد که امیدوارم دیگر رخ ندهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264941

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر