1

تصویر امیدوارکننده پرسپولیس؛ آشتی ستاره‌ها+ عکس

  • کد خبر : 264950
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

کاروان پرسپولیس امروز در شرایطی راهی دوحه شد که سرمربی کروات سرخپوشان برای جدال روز سه شنبه خود مقابل السد قطر حتی برای چینش ترکیب ۱۱ نفره نیز با دغدغه بزرگی مواجه است اما همگی بازیکنان با انگیزه بالا و تلاش برای دستیابی به افتخار بزرگتر در دوحه حاضر شده‌اند.

پرسپولیسی‌ها امروز راهی دوحه قطر شدند و برانکو رمز موفقیت خود طی این مدت را هماهنگی و همدلی بین بازیکنانش دانسته است.
بازی دوستانه پرسپولیس+ منشا+سیامک نعمتی تصویر امیدوارکننده پرسپولیس؛ آشتی ستاره‌ها+ عکس

افق نیوز/پرسپولیس علیرغم تمام مشکلاتی که گریبان این تیم را گرفته تا در حساس‌ترین مقطع خود بار دیگر با کمبود بازیکن شانس دستیابی به بزرگترین افتخار باشگاهی را کمرنگ ببیند، با روحیه بالا به دنبال یک معجزه دیگر است.

آنها با از دست دادن ستاره‌های خود از ابتدای شروع این فصل لیگ قهرمانان (مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و وحید امیری) و همچنین مصدومیت حسین ماهینی و محرومیت کمال کامیابی نیا و محمد انصاری با تغییر چهره بزرگی در مرحله نیمه نهایی حاضر هستند. برانکو اما برخلاف تمام مشکلاتی که می‌توانست بهانه مناسبی برای او ترتیب دهد تا ناکامی‌ها را با کمترین هزینه به خورد هواداران و مدیران باشگاه بدهد، با تلاش بیشتر و حفظ روحیه جنگندگی و پیروزی طلبی اکنون یک بار دیگر در جمع چهار تیم برتر آسیا حضور یافته است.

 

کاروان پرسپولیس امروز در شرایطی راهی دوحه شد که سرمربی کروات سرخپوشان برای جدال روز سه شنبه خود مقابل السد قطر حتی برای چینش ترکیب ۱۱ نفره نیز با دغدغه بزرگی مواجه است اما همگی بازیکنان با انگیزه بالا و تلاش برای دستیابی به افتخار بزرگتر در دوحه حاضر شده‌اند. روحیه بالا و همدلی بین بازیکنان طی این مدت رمز اول پیروزی آنها در جدال با رقبا بوده است. نکته دیگری که در یکی از تصاویر مربوط به حضور سرخپوشان در دوحه جالب توجه است به رفاقت مجدد سیامک نعمتی و گادوین منشا مربوط است.

ستاره‌های سابق پیکان که به طور همزمان به پرسپولیس پیوسته بودند، چندی قبل دچار یک سوتفاهم بزرگ شده بودند و درگیری کوچکی را در تمرین پشت سر گذاشتند اما عمق این رفاقت به حدی بود که آنها بار دیگر در کنار هم و به دور از حواشی به دنبال موفقیت تیمی باشند. این موضوع همان موقع هم خیلی زود از سوی دو بازیکن به فراموشی سپرده شده بود و در جریان بازی‌های اخیر هم کاملا هماهنگی و همکاری نعمتی و منشا مشهود بود.

اکنون همه منتظرند علیرغم تمام مشکلاتی که سرخپوشان باید متحمل شوند، با کسب یک نتیجه مناسب در دوحه شانس دستیابی به جواز حضور در فینال این رقابت‌ها در تهران برای آنها فراهم شود.

 

ورزش سه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=264950

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر