1

استقلال شفر بد شانس است؛ بدترین زمان ممکن برای تقابل با نفت مسجد سلیمان!

  • کد خبر : 265021
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

استقلال تهران نیاز به یک ریکاوری جدی دارد، نفس های بند آمده این باشگاه نمی تواند بدین سرعت به آرامش برسد، چرا که آنها پس از عبور از هر دامنه شیب دار، به پرتگاهی تازه می رسند!

بازیکنان استقلال

استقلال تهران نیاز به یک ریکاوری جدی دارد، نفس های بند آمده این باشگاه نمی تواند بدین سرعت به آرامش برسد، چرا که آنها پس از عبور از هر دامنه شیب دار، به پرتگاهی تازه می رسند!

ورزش ۱۱ –  استقلال تهران بی خبر از آینده خود بود! چرا که آنها پس از صورت گرفتن قرعه خود در رقابت های لیگ برتر و البته جام حذفی با آغوش گرم پذیرای آن شدند! کسی در آن روزها مطلع از بحران پیش روی نبود و نگاه ها جز موفقیت به سمت و سویی دیگر در حرکت نبود، اما دست تقدیر به گونه برای استقلال خاکستری نوشت، که حالا کوچک ترین نبرد ها، بزرگ ترین میادین جنگ هستند.

 

وینفرید شفر
وینفرید شفر

 

استقلال در مرحله ۱/۱۶ جام حذفی باید در مسجد سلیمان به مصاف تیم پرهوادار و با پشتوانه نفت این شهر برود؛ تیمی که نشان داده با حمایت گسترده هوادارانش در خانه نفوذ ناپذیر، غیر قابل پیش بینی و البته کاملا جسور است! این همان تیمی است که می تواندنسخه شفر و استقلال را در این روزهای سخت به طور کامل بپیچد، مگر اینکه برای یک بار هم که شده در فصل جاری با آبی های تهران بخت و اقبال همراه باشد و نفتی روز بد خود را سپری کنند، در غیر این صورت باید انتظار اتفاقات عجیبی را در باشگاه استقلال طی ۴۸ ساعت آینده کشید!

 

بازیکنان استقلال
بازیکنان استقلال

 

آبی ها نزدیک به ۶۰ روز است که طعم پیروزی را نچشیده اند، سهم فنی شفر را اگر در این روزهای بد نادیده بگیریم، سخت ترین نبرد های ممکن در روزهای بحرانی شان رقم خورده است تا این نتایج بد در کارنامه استقلال به ثبت برسد؛ آنها در مجموع رقابت های برگزار شده فصل جاری (۹ بازی) آبی ها فقط یک بار موفق به کسب پیروزی و آن هم در برابر تراکتورسازی شده است و در تمام رقابت های دیگر با تساوی و شکست زمین را ترک کرده است که قطعا آماری فاجعه وار  خواهد بود.

 

بازیکنان استقلال
بازیکنان استقلال

 

امیر حسین فتحی مدیر باشگاه استقلال در تازه ترین مصاحبه خود مدعی شده بود که در کوچه آبی ها هم به زودی عروسی خواهد آمد! اما روند فعلی این تیم به هیچ عنوان جای امیدواری برای تماشای چنین روزی را باقی نگذاشته است! از طرفی دیگر به هیچ عنوان شفر توضیحی برای وضع موجود را نداشته و ندارد تا امید استقلال فقط به پیروزی و صعود به مرحله ۱/۸ نهایی جام حذفی برابر نفت مسجد سلیمان باشد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265021

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر