2

کمیسیون امنیت لایحه CFT را مجددا بررسی نکرد/ صحن تصمیم می گیرد

  • کد خبر : 265120
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۴۷

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ارجاع مجدد لایحه CFT به کمیسیون امنیت ملی از نظر قانونی وجاهت ندارد و کمیسیون مجددا این لایحه را بررسی نکرد.

کمیسیون امنیت لایحه CFT را مجددا بررسی نکرد/ صحن تصمیم می گیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: ارجاع مجدد لایحه CFT به کمیسیون امنیت ملی از نظر قانونی وجاهت ندارد و کمیسیون مجددا این لایحه را بررسی نکرد.

محمد جواد جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار نگرفته است اظهار داشت: در جریان بررسی لایحه CFT  در صحن علنی مجلس نمایندگان مخالفت های جدی با این لایحه داشتند لذا با  پیشنهاد یکی از وکلای ملت و رای نمایندگان  مقرر شد بررسی این لایحه به مدت دو ماه در مجلس مسکوت بماند ولی در حال حاضر حدود سه ماه از مسکوت ماندن این لایحه گذشته است.

وی ادامه داد: ارجاع مجدد این لایحه به کمیسیون امنیت ملی از نظر قانونی وجاهت نداشت زیرا صحن علنی به مسکوت ماندن این لایحه رای داده بود  و به ارجاع این لایحه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به رای نمایندگان گذاشته نشده بود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی به ارجاع مجدد این لایحه به کمیسیون امنیت ملی  اعتراض داشتند، رئیس کمیسیون هم اعتراض نمایندگان را تایید کرد و معتقد بود ارجاع مجدد این لایحه به کمیسیون امنیت ملی و بررسی آن وجهی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اعلام شد این لایحه نباید مجددا در کمیسیون امنیت مورد بحث و بررسی قرار گیرد و لذا کمیسیون گزارش جدیدی از لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم به صحن مجلس ارائه نداد و همان گزارش قبلی در دستور کار مجلس است.

جمالی گفت: مقرر شد این لایحه مجددا در صحن علنی مطرح شود، تصویب و یا عدم تصویب این لایحه به عهده نمایندگان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر