13

دست دادن و بوسیدن بازیگر زن ایرانی با مدیران شرکت های خارجی+ تصاویر

  • کد خبر : 26517
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱

همه ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم.

باشگاه خبرنگاران، فاطمه معتمدآریا بازیگر سینمای ایران که طی سالهای اخیر با اقدامات و نظرات پرحاشیه خود توانسته بود نظر سینماگران غرب را به خود جلب کند، جایزه «هانری لانگ لوا» فرانسه را دریافت کرد.

مسئولان این جشنواره دلیل خود را برای اعطای این جایزه به بازیگری که در سالهای اخیر، فیلم قابل توجهی را بازی نکرده حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما دانسته اند !

معتمدآریا پس از دریافت جایزه اش با کنایه گفت: همه ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم. بی آنکه بیاندیشیم به چه زبانی حرف می زنیم و در کدام کشور زندگی می کنیم و از کجای جهان به اینجا آمده ایم. بی آنکه بگوئیم در سرزمین مان سیاست مداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند !!!

وی که چندی قبل مشکل سینمای ایران را نداشتن برخی صحنه های و اتفاقات خاص (!) همچون بوسیدن زن و مرد توسط یکدیگر دانسته بود، بعد از بوسیده شدن توسط مجری مرد مراسم واکنشی جالب از خود نشان می دهد تا ظاهرا تاکید کند، مشکلات سینمای ایران در حال حل شدن است.

پس از اتفاقات مختلف چون دست دادن بازیگر زن ایرانی با مدیران شرکت های خارجی جلوی دوربین ها در تهران و این اتفاقت عجیب دیشب، باید به حال فردای سینمای ایران گریست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 26در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۶
  1. این اجازه را چه کسی به شما میدهد که به همه هتاکی میکنید و حرمت افراد را میریزید هر کسی جایزه میگیره شناخته شده میشه شما خرابش میکنید این کارهای شما مردم را به دین بی اعتقاد میکند شما چرا این همه تاکید دارید که اسلام همین جوری است که شما میگویید

  2. آقا مهرداد عزیز زمانیکه دیوید بکام از منچستر به رئال مادرید ترانسفر شد بسیاری او را سفیر دوستی انگلیس در اسپانیا نام نهادند ولی اندکی بعد که خبر رسوایی وی با مترجم اسپانیایی اش متشر شد آنچنان تاثیر بدی بر حیثیت انگلیس در اسپانیا ایجاد کرد که ملکه انگلیس بکام را به انگلیس ا حضار کرد و مدتی بعد حتی صحبت از محاکمه او شد . البته او در دادگاه محاکمه نشد ولی بکام رفتار و رویه اش را بکلی تغییر داد.در کجای دین و فرهنگ شما و من اجازه داده شده است که خانمها با مردان نامحرم دست داده و حتی روبوسی کنند ؟ شما این اجازه را به محارم خود میدهید ؟آیا معروف شدن و جایزه گرفتن به هر قیمتی رواست ؟ دوست عزیز آیا این کار خانم معتمد آریا سنخیتی با فرهنگ ایرانیا ن که حتی در دوران باستان حجاب داشتند دارد ؟

  3. ان الذین یرمون المحصنات الغافلات المؤمنات لعنوا فی الدنیا و الاخره و لهم عذاب عظیم، آنان که به زنان عفیف غافل تهمت می زنند ، در دنیا و آخرت مشمول لعنت الهی هستند و برای اینها عذاب بزرگی است» (سوره نور، آیه ۲۳).

  4. خیلی برای خانم معتمدآریا و فراهانی متاسفم که آزادی زن را با حراج گذاشتن خویش در معرض نگاه بیگانگان یکسان میدانند.

  5. آقای مهرداد خان تا وقتی به نمایندگی ایران در این مجالس حضور پیدا میکنند باید حرمت ایران وایرانی رو حفظ کنند نه بخاطر دو تا بوس و کف زدن این و اون دین و مذهب خود را زیر سوال ببرند وای بر ما و دین ما که این ها نماینده مایند

  6. با سلام مهرداد خان غیرت یه موهبتیه که امثال شما ندارین

  7. من هم با نظر مهرداد جان موافقم خدا شاهده با این کارها مردم را واقعا دین گریزان کردید و سرتان را مثل کبک زیر برف کردید و فکر می کنید همه به دین اسلام شما اعتقاد دارند در حالی که کمی در مر دم باشید ببینید که غیر از این است متشکرم

  8. آقایان، این بوسه ها از جنس آن بوسه هایی نیست که شما با دیدن یک دختر با حتی حجاب کامل در ذهنتان متصور می شود. آستانه تحمل آن طرفی ها از ما ندید بدید خیلی بالاتر است و با یک بوسه به قول شما ایمانشان را از دست نمیدهند. لطفا این برچسب ها را به هنرمندان نزنید و کمی چشمهایتان را بشویید و واقعیت زندگی را درک کنید.

  9. دو دوست عزیز! اگه من بخوام خواهر و مادرت رو غرق در بوس کنم و با نهایت شهوت و هوس ازش لذت ببرم شما ناراحت نمی شی؟ اگه نه! شماره شون رو می دی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. بجای اینکه این خانومها حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خودشان بدانند بی حیایی و بی عفتی غربی ها را الگو قرار دادند واقعآ متاسفم که با این کارها دل امام زمان رو خون می کنین
    الهم عجل لولیک الفرج

  11. دو دوست عزیز! مهرداد و رضا! بیایید تکلیف خودمون رو با خودمون روشن کنیم. اینکه در همه جای دنیا با اخبار گزینشی برخورد می شه و سانسور خبری هست شکی نیست حالا این میزان در جاهای مختلف با روشهای مختلف انجام میشه. صرف نظر از اینکه چه کسی این اخبار رو منتشر کرده، حق مردم هست که این جور خیانت ها و هنجارشکنی ها رو ببینن حالا اگه تو خیلی زمینه ها نمی شه نقص هست ولی دلیل نمی شه از اشتباه این خانم یا هر شخصی که رسانه ای می شه چشم پوشی بشه (صرف اینکه سیاسی هست).

  12. در این گونه خبررسانی نوعی تنگ نظری و حسادت موج میزند. ای کاش میتوانستیم کمی طاقت شنیدن خبر موفقیت دیگران را داشته باشیم.

  13. چرا هرچی میشه میگین دین بابا تمام احساس مردم را ازشون گرفتین تمام زندگی را مردم گرفتین
    دین هرکس توی خونه خودشه کاشکی در مورد بقیه چیزا هم محکم تر بودید تا یک بوسه. برای مردم کار تولید میکردید نه مواد مخدر و فحشا سرقت بانکها دزدی های کلان . با یک بوسه جهنم من بهشت میشود وای بروزی که از بهشت شما جهنم درآید.

  14. بهتر هست به جای فضولی کردن و سرک کشیدن در زندگی دیگران به مسائل مهمتر بپردازید.لطفا کمی هم که شده به حق آزادی و آبروی دیگران احترام بگذارید شما را در گور خودتان می گذارند.

  15. بد بختها
    تا کجا می خواهید جلو برید
    یکم توی زندگی تون به فکر خدا باشید. این جهان محل گذر است
    این همه شهید دادیم. این همه فشار داریم می کشیم تا یه عده از خدا بی خبر برن و آبرو ببرن
    خدا خودش جای حق است
    خودش به حسابتون برسه
    شما هم که موافق این کارها هستید شما هم شریک هستید
    شما ناموس ندارید. بی غیرت هستید. مثل خوک

  16. من پیام دام ولی ثبت نشد

  17. آیا میشود با پول بیت المال مسلمین شهرت کسب کرد و خلاف اعتقادات مسلم ایران اسلامی موضع گرفت ؟!!! آیا پدیده برهنه کردن بدن،بوسیدن نامحرم ،دست دادن و لمس کردن نامحرم در کدام اسلام و کجای قرآن سفارش شده که از دین گریزی و بی اعتقادی ملت شریف ایران دم میزنید؟!!!! آیا نمیبینید کسانیکه حامی اینها هستند همجنس گرائی را قانون و حق میشمارند در حالیکه در مورد ل.ط در قرآن و اسلام و احادیث چه دستورات مؤکدی بر نهی و نفی این عمل شنیع که حیوانات نیز از انجام آن اکراه دارند آمده است؟!!!!و …

  18. خانم فاطمه معتمدآریا یکی از برجسته ترین بازیگران ایرانی است که ما همه به او افتخار میکنیم و اما در مورد شما که ادعای تعصب و غیرت میکنید باید بگویم که صحبت در مورد زن و خواهر و مادر دیگران حتی با معیارهای متهجرانه شما هم ضدیت دارد! لطفا به این عقده ای بازی ها خاتمه دهید

  19. باران
    حالا اگر شما خودتون جای خانم معتمدآریا بودید بعد از بوسه آن مرد بر می‌گشتید می زدید توی گوشش!!!!!!!! مسلماً نه و با یه لبخند ازش تشکر می کنید درست همان کاری که خانم معتمدآریا کرد.
    پس بی جهت یه موضوع به این کوچکی را انقدر بزرگش نکنید.
    هر کس توی زندگی خود اختیاراتی دارد ایشون دوست داشتن این اجازه رو به اون آقا بدن به کسی ربطی نداره حالا چون ایشون یه فرد شناخته شدن هستن باید اختیار زندگیش دست دیگران باشد نه عزیزانم این گونه نیست خواهشاً این طرز فکر بی خود رو بیرون بریزد و دیدتون رو نسبت به دنیا باز کنید نه کسی با یه بوسه به جهنم رفته و نه با انجام دادن این کار به بهشت! پس خواهشاً اجازه بدید که مردم راحت زندگی کنند.
    درضمن توجه داشته باشید که درباره چه کسانی دارید حرف می زنید شماها درست دست روی کسانی می گذارید که توی جامعه ایران برای خودشان جایی به خصوص دارند آیا جای شما رو تنگ کردن که بلافاصله انتقاد می کنید.
    ایشون انقدر بزرگوار هستن که خودشون می دونستن در اون زمان دارن چه کاری می کنن و درست را از غلط بهتر از شما تشخیص می‌دهند.
    پس همه چی رو همین جا کات کنید. لطفاً

  20. فکر کنم منظور آقا مهرداد و آقا رضا “اسلام امریکایی” هستش

  21. یعنی الان تو ایران هر کسی میتواند زن و البته خواهر شما را ببوسد آن هم به اسم اسلام؟

  22. خانم معتمد آریا در این جریان کاملا بی تقصیر بود و کاملا غافلگیر شد.من فیلم اهدا جایزه را دیده ام.

  23. har kasi masule amale khod ast

  24. اگه هنر اینه پس تمام بی غیرت ها اخر هنرن!!!

  25. سلام
    به کسی چه ربطی داره که این خانم چه کار کرده
    اگر کسی را این صحنه ناراحت میکنه میتونه نگاه نکنه.

  26. حضرت علی (ع) می فرمایند: کسی که به اعمال گروهی راضی است مانند آن است که با آنان در آن اعمال شریک است (الراضی بفعل قوم کالداخل فیه مهعم) و برای انجام دهنده گناه دو گناه نوشته می شود یکی خود انجام گناه و دیگیری رضایتی که به آن گناه دارد.
    باید به آقایان و خانمهایی که می گویند اسلام این نیست و اسلام به بوسیده شدن یک زن توسط مرد نامحرم کاری ندارد، گفت از کدام اسلام حرف می زنید؟ چقدر در مورد اسلام می دانید؟ چند تا آیه از قرآن بلدید؟ اگر قرآن می خواندید می دانستید که مومنان امر به معروف و نهی از منکر می کنند و منافقان و کافران بالعکس: نهی از معروف و امر به منکر.
    اسلام این نیست که هر چیزی از آن به مذاقمان خوش نیامد بگوییم این جزو اسلام نیست. اگر اینطور باشد ما یک میلیارد و دویست میلیون اسلام مختلف داریم! و هر مسلمانی به سلیقه خودش می گوید من این قسمتها را قبول دارم و آن قسمتها را قبول ندارم. نه اسلام این طور نیست. اسلام یعنی تسلیم در برابر خداوند. و خداوند متعال در بسیاری از آیات قرآن کسانی را که از احکام الهی سرپیچی می کنند به عذاب الیم (دردناک) وعده می دهد. بله درست است هر کدام از ما به تنهایی در محضر خداوند حاضر خواهیم شد و از ما از گناه دیگران نمی پرسند، اما آیا طرفداری از منکر و اعمال زشت گناه نیست و آیا با حمایت از گناه دیگران بنا به فرموده امام علی (ع)، ما هم شریک جرم نخواهیم بود؟ روز قیامت خواهیم دید که گناهی که شما کوچک می شمریدش چقدر بزرگ است، و به یاد داشته باشید که کوچک شمردن گناهان باعث می شود که هرگز آن گناهان بخشیده نشوند (بنا به فرموده معصومین).

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر