غیبت غیرمنتظره ژوزه مورینیو در تمرینات منچستریونایتد

به گزارش افق نیوز در حالی که تساوی بدون گل خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد بر شدت گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج قریب الوقوع ژوزه مورینیو افزود، او با غیبتش در تمرینات صبح امروز شیاطین سرخ بر این شایعه دامن زد.

تساوی بدون گل من‌یونایتد مقابل والنسیا در اولدترافورد – دیداری با حواشی مانند خودداری پل پوگبا از دست دادن با آقای خاص پیش از آغاز مسابقه و مشاجره او با روملو لوکاکو در زمین بازی همراه شد –  چهارمین بازی بدون برد متوالی این تیم در تمام رقابت‌های این فصل بود و جایگاه مورینیو را بیش از پیش به خطر انداخت.

صبح امروز همه بازیکنان منچستریونایتد در زمین تمرینی کارینگتون حضور پیدا کردند تا خودشان را برای بازی شنبه هفته آینده مقابل نیوکاسل آماده کنند اما ژوزه مورینیو در میان آنها حضور نداشت.

در همین حال نشریه سان خبری دیگر منتشر کرده مبنی بر اینکه در صورت اخراج ژوزه مورینیو از سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد، فدراسیون فوتبال آمریکا قصد دارد به آقای خاص پیشنهاد هدایت تیم ملی این کشور را بدهد. فدراسیون فوتبالآمریکا پس از ناکامی سال گذشته تیم ملی این کشور برای صعود به جام جهانی، بروس آره‌نا را برکنار کرد و از آن زمان به صورت موقت سکان هدایت تیم را به دستیار او دیو ساراکان سپرده است.