2

فاش شد ! آنچه شفر به هواداران استقلال در هتل گفت

  • کد خبر : 265319
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

من کاملاً می‌فهمم که هواداران نگران تیم هستند. آن‌ها همیشه حامی تیم ما هستند و می‌دانم که همچنان کنار استقلال می‌مانند، ولی شرایط تیم ما با فصل قبل متفاوت شده است.

Image result for ‫شفر‬‎

افق نیوز/سرمربی آبی‌پوشان در پاسخ به ابراز نگرانی هواداران استقلال گفت: شما خودتان ببینید و قضاوت کنید که من با این تیم چه‌کار کنم؟

استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید تا یک قدم در جام حذفی جلو رفته باشد. البته این برد باعث رفع نگرانی هواداران شد، چون تیم واقعاً در مسجد سلیمان به مشکل برخورده بود و وینفرد شفرسرمربی آبی‌پوشان هم آنقدر واقعیت‌گراست که این قضیه را با تمام وجود احساس کند. دیروز عصر قبل از شروع تمرین استقلالگروهی از هواداران استقلال توانستند وارد هتل محل اقامت آبی‌پوشان شوند و خبرنگار ما هم در بین آن‌ها بود. یکی، دو نفر از آن‌ها زبان آلمانی هم بلد بودند و سراغ شفر رفتند. آن‌ها با سرمربی تیم عکس یادگاری گرفتند و پس از آن هم با او صحبت کردند. وینفرد شفر در پاسخ به ابراز نگرانی هواداران استقلال می‌گفت:

من کاملاً می‌فهمم که هواداران نگران تیم هستند. آن‌ها همیشه حامی تیم ما هستند و می‌دانم که همچنان کنار استقلال می‌مانند، ولی شرایط تیم ما با فصل قبل متفاوت شده است. ما سخت تمرین می‌کنیم و تمام سعی‌مان این خواهد بود که هفته به هفته بهتر شویم. تیم قطعاً پیشرفت خواهد کرد، ولی فراموش نکنید که در تابستان تقریباً به اندازه یک تیم کامل از ما بازیکن جدا شد. خیلی‌ها بودند، اما الان دیگر نیستند، از تیام و جپاروف گرفته تا امید ابراهیمی و مجید حسینی. شما خودتان ببینید و قضاوت کنید که من با این تیم چه‌کار کنم؟ کلی بازیکن از دست داده‌ایم و استقلال جدید برای موفقیت نیازمند زمان است. هواداران استقلال هم تأکید داشتند که حامی وینفرد شفر می‌مانند، اما او مراقب باشد که اوضاع تیم خراب نشود.

منبع: خبرورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265319

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر