2

پرونده جنجالی؛ یاغی پرسپولیس به استقلال می پیوندد!

  • کد خبر : 265399
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی ایران یکی از عجیب ترین اتفاقات هفته گذشته فوتبال ایران بود که حواشی آن تا به امروز ادامه دار است.

رامین رضائیان

دعوت نشدن رامین رضائیان به تیم ملی ایران یکی از عجیب ترین اتفاقات هفته گذشته فوتبال ایران بود که حواشی آن تا به امروز ادامه دار است.
ورزش ۱۱ – رامین رضائیان این بالاخره از سوی کارلوس کی روش کناز گذاشته شد تا بی ملاحظه گری های او بالاخره کار دستش بدهد و مربی یک دنده و لجباز تیم ملی ایران دیگر تن به دعوت او در حالی که بدون باشگاه است ندهد، چرا که در گذشته رضائیان مشابه شرایط امروز به تیم ملی دعوت شده بود و بدون باشگاه بدون  برایش دیگر عادی شده بود تا چندان تلاشی برای حضور در تیم ها نداشته باشد و به شکل مستقل کارش را به پیش ببرد!

یاغی پرسپولیسی ها در هفته های گذشته بسیار به خانه لینک داده شده بود، صحبت ها از بازگشت رامین به پرسپولیسزیاد بود .و حتی برخی مدعی شدند که علی پروین شخصا برای بازگشت رضائیان آستین بالا زده تا واسطه آشتی یاغی با برانکو ایوانکوویچ شود و حتی در آخرین اتفاق مربوط به رضائیان رسانه ها مدعی شدند چون او می خواهد به پرسپولیس بازگردد کی روش بر روی نامش خط قرمز کشیده است.

رامین رضائیان

در این مدت رامین فقط سکوت اختیار کرد و هیچ مصاحبه ای صورت نداد تا شایعه سازان زمین بازی را برای چرخاندن توپ جنجالی خود باز ببینند، اما در این بین اتفاقاتی سریالی در حال شوکه کردن فوتبال ایران است! اتفاقی که می تواند چون ماجرای مهدی هاشمی نسب جنگی تمام عیار را میان پرسپولیس و استقلال به راه بیاندازد تا آغازگر این جنگ یاغی همیشه جنجالی، رامین رضائیان باشد.

ساعاتی پیش رضائیان در اردوی تیم ملی حاضر شد تا اولین شواهد آن اتفاق بزرگ رقم بخورد! حضوری که مشخصا برای مشورت با کی روش و دستیارانش برای تصمیم بزرگ و جنجالی او رقم خورده است تا به حمایت مربیان تیم ملی او بتواند از تونل وحشت پرسپولیس عبور کند و به استقلال تهران بپیوندد!

 

رامین رضائیان
رامین رضائیان

 

عجیب و باور نکردنی است اما رضائیان این روزها از سوی استقلالی ها شدیدا دنبال می شود، برخی افراد سمت دار در این باشگاه به شکلی عجیب از آینده و موانع و مشکلات رضائیان پرده برمی دارند و در برابر رسانه ها موضع می گیرند و از او حمایت به عمل می آورند تا کدهایی غیرقابل باور را از حضور یاغی سرخ ها در تیم خود بدهند!

 

رضائیان از آن دسته بازیکنان جاه طلب است که در آستانه جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به هیچ عنوان نمی خواهد آن را از دست بدهد و به واسطه شرایط پیچیده اش درگیر حسرت و افسوس ها شود؛ او در گذشته نیز نشان داده است که برای دستیابی به آرزوهایش حاضر است پایش را بر روی هرچیزی بگذارد! چه پرسپولیس و یا هر باشگاهی دیگر… از طرفی وینفرید شفر تنها خارجی عیاق با کی روش است که در فوتبال ایران فعالیت دارد و می تواند تضمین گر حضور دوباره رامین در تیم ملی باشد!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر