4

شریعتمداری برای تصدی وزارت کار به مجلس معرفی می‌شود/ دژپسند کاندیدای تصدی وزارت اقتصاد

  • کد خبر : 265542
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

دبیرکل حزب اسلامی کار از معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اعلام این خبر گفت: براساس اطلاعات واصله، محمد شریعتمداری، وزیر کنونی صنعت، معدن و تجارت به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شده و ایشان برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین شنیده شده است که فرهاد دژپسند که قبلا معاونت سازمان برنامه و بودجه را برعهده داشته‌اند، به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی به مجلس معرفی می‌شود.

وزیر کار و امور اجتماعی در دولت‌های سازندگی و اصلاحات درخصوص ارزیابی‌اش از محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت کار اظهار داشت: پس از بررسی‌های نسبی، محمد شریعتمداری نسبت به سایر کسانی که برای تصدی ایران مسئولیت مطرح شده‌اند، از توانمندی و تجارب بیشتری برخوردار است. وزارت کار، از جمله بنگاه‌های اقتصادی است که ده‌ها واحد اقتصادی و صنعتی در زیرمجموعه آن فعالیت می‌کند و این در حالی است که شریعتمداری فردی آشنا به کار اقتصادی و بنگاه‌داری است و به احتمال زیاد در این عرصه موفق باشند.

کمالی افزود: در گفت‌وگوهایی که با دوستان خانه کارگر داشته‌ام، مجموعه‌های کارگری هم نسبت به محمد شریعتمداری نظر مساعدی دارند و معتقدند که وی می‌تواند در وزارت کار موفق باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره لزوم رای اعتماد مجلس به شریعتمداری تصریح کرد: امیدواریم مجلس در این باره همکاری کرده و رای خوبی را به آقای شریعتمداری بدهند زیرا وزارت کار پس از استیضاح علی ربیعی با سرپرست اداره می‌شود و ضرورت دارد هرچه سریع‌تر این وزارتخانه با انتخاب وزیر به سروسامان برسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=265542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر